ارسلان شکری روز یکشنبه در جلسه شورای حمل و نقل آذربایجان غربی افزود: رانندگان بخش بار در این استان نیز مشکل صنفی خود را از راه های قانونی دنبال می کنند و مشکلی در خصوص انجام وظیفه این قشر ایجاد نشده است.
وی اضافه کرد: وزارت راه و شهرسازی و دیگر نهادهای مسوول در راستای حل مشکلات رانندگان به ویژه اختصاص لاستیک تمام توان خود را به کار گرفته است و امیدواریم در آینده نزدیک این مشکل حل شود.
وی بیان کرد: در حال حاضر درخواست رانندگان در خصوص مشکلات بیمه‌ای و سهم کارفرمایی، بیمه تکمیلی رانندگان، افزایش ضریب بازنشستگی و افزایش 20 درصدی کرایه‌ها عملیاتی شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: اعلام و توزیع عادلانه بار یکی از مهمترین مطالبات محقق شده رانندگان است که به زودی به امکانات مکانیزه اعلام بار نیز در استان مجهز می شویم که این امر حل بهتر مشکل رانندگان را موجب خواهد شد.
شکری گفت: تامین لاستیک رانندگان نیز در دستور کار قرار دارد و این مشکل رانندگان را نیز سعی می کنیم به بهترین شکل ممکن حل کنیم.
به گزارش ایرنا، صنف رانندگان در هفته های اخیر در برخی استان های کشور مشکلاتی را در خصوص حمل و نقل بار ایجاد کرده بودند و مهمترین مشکل مطرح شده آنان، لاستیک مورد استفاده و هزینه روزافزون لاستیک به شمار می رود.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.