سرهنگ فیض الله علیزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از این 2 کلاهبردار اشخاصی را که در حساب آنها پول وجود داشت، شناسایی کرده و سپس شماره تماس سوژه را برای کلاهبردار دیگر می فرستاد تا وی با آنها تماس تلفنی برقرار کند.
وی بیان کرد: فرد کلاهبردار خودش را یکی از اقوام دور و یا یکی از مسوولان شهرستانی معرفی می کرد تا با استفاده از نوع دوستی مردم آنها را فریب داده و با این گفته که در شهری غریب هستم و پولی در حساب ندارم، سوژه های خود را به انتقال وجوه مورد نظرشان تشویق می کرد.
وی ادامه داد: پیگیری این موضوع در دستور کار پلیس آگاهی سردشت قرار گرفت و پس از کار اطلاعاتی دقیق و فنی، کلاهبردار اصلی در یکی از شهرهای شمالی استان دستگیر و بلافاصله نسبت به دستگیری همکار وی نیز اقدام شد.
سرهنگ علیزاده بیان کرد: این افراد به 58 فقره کلاهبرداری از مردم در بازجویی های فنی پلیس اعتراف کردند که 20 فقره از آنها در سطح شهرستان سردشت اتفاق افتاده است.
وی افزود: افرادی که شکایتی در این خصوص داشته باشند می توانند با در دست داشتن مدارک به پلیس آگاهی سردشت مراجعه کند تا بلافاصله پس از ثبت مدارک، به آنها رسیدگی شود.
وی از شهروندان خواست که به محض مواجهه با چنین شرایطی با سامانه 110 و یا 130 پلیس تماس بگیرند.
شهرستان مرزی سردشت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
7562/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.