هادی پاشایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای احداث این سه واحد مسکونی، یک میلیارد ریال هزینه شده است که 30 درصد آن توسط قرارگاه جهادی خدمت رسانی کشور و کمیته امداد امام خمینی (ره) خوی و بقیه توسط خیران، اساتید و کارکنان دانشگاهها تامین شده است.
وی اضافه کرد: تمامی مراحل عملیات عمرانی این سه باب منزل از آواربرداری، تسطیح، پی کنی، اجرای فنداسیون، دیوارچینی و ساخت با کار و مدیریت جهادی دانشجویان محقق شده است.
وی بیان کرد: امسال هفت گروه اردوی جهادی متشکل از 150 دانشجو در اردوهای جهادی خوی شرکت کرده و در عرصه‌های عمرانی، خدماتی و بهداشتی، فرهنگی و آموزشی به جهاد مشغول بودند.
مسوول بسیج دانشجویی شهرستان خوی افزود: این تعداد دانشجو در چهار گروه جهادی در عرصه عمرانی و احداث مسکن برای محرومان و سه گروه جهادی نیز در عرصه بهداشتی خدماتی، فرهنگی و آموزشی بکارگیری شدند .
پاشایی گفت: اردو‌های جهادی فرصتی برای تمرین خدمت و خودسازی برای دانشجویان است و آنها فرمان آتش به اختیار رهبری را در اردو‌های جهادی معنا می‌کنند.
به گزارش ایرنا اردوهای جهادی مجموعه ای از فعالیت های خود جوش است که توسط دانشجویان، طلاب حوزه های علمیه، دانش آموزان، دانشجویان و سایر جوانان داوطلب در مناطق محروم کشور برگزار می شود.
در این اردوها هر فرد و گروه بنابر ظرفیت ها و توانایی های موجود، انواع خدمات از جمله انجام پروژه های عمرانی مورد نیاز منطقه، خدمات کشاورزی، پزشکی، درمانی، آموزشی و تحصیلی را در کنار فعالیتهای فرهنگی ارائه می دهند.
بخش اعظم از هدف از برگزاری این اردوهای جهادی، بر پایه سازندگی استوار شده که این سازندگی از خودسازی درونی افراد آغاز و به سازندگی در مناطق محروم خلاصه می شود.
7132/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.