وحید بیاتلو روز یکشنبه و پس از تساوی تیمش برابر مس کرمان از هفته ششم رقابت های لیگ دسته یک کشور به خبرنگار ایرنا گفت: این دیدار به نوعی تقابل بین تیم دارا و ندار بود.
وی بیان کرد: در نیمه نخست این دیدار تمام تلاش خود در بستن راه های نفوذی به دروازه را به کار بستیم و تمامی موقعیت های حمله را به روی حریف سد کردیم.
وی ادامه داد: در نیمه دوم نیز همچنان که پیش بینی می شد، حریف کرمانی رو به ارسال توپ های بلند بر روی داروازه ما آورد ولی با توجه به اینکه از قبل برای مقابله با این تاکتیک برنامه داشتیم اجازه گل زنی به حریف داده نشد.
سرمربی تیم فوتبال 90 ارومیه گفت: سنگربان ما نیز روز پرکار ولی موفقی را پشت سر گذاشت و با مهار تمامی موقعیت گل حریف، به خوبی از دروازه محافظت کرد.
بیاتلو گفت: تیم فوتبال 90 با وجود اینکه یک ماه دیرتر از سایر حریفان وارد کوران مسابقات شده، از ظرفیت و انگیزه بالایی برخوردار است و اگر از سوی مسوولان استان آذربایجان غربی حمایت شود می تواند شگفتی ساز رقابت شود و جزو 10 تیم برتر لیگ دسته یک کشور باشد.
وی گفت: داوری این مسابقه کم اشتباه بود و به جز چندین صحنه در نیمه نخست مابقی صحنه ها به خوبی کنترل و قضاوت شد.
وی اضافه کرد: وضعیت تیم 90 ارومیه هفته به هفته که از جریان رقابت های می گذرد بهتر و بهتر می شود به طوری که موفق شدیم در مقابل تیم های قدرتمندی همچون اکسین البرز، شهرداری تبریز و مس کرمان سه امتیاز ارزشمند کسب کنیم و به دیدارهای بعدی امیدوارتر شویم.
به گزارش ایرنا تیم فوتبال 90 ارومیه عصر شنبه در هفته ششم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور 'جام آزادگان' با کسب تساوی بدون گل در خانه حریف، تیم مس کرمان را متوقف کرد.
تیم 90 ارومیه که سومین تساوی پیاپی خود را پس از 2 شکست تجربه کرده است با کسب سه امتیاز همچنان در رده چهاردم جدول رده بندی باقی ماند و مس کرمان نیز با کسب دهمین امتیاز خود در رده ششم جدول قرار گرفت.
تیم 90 ارومیه یکشنبه آینده در هفته هفتم رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور در ورزشگاه تختی ارومیه میزبان تیم صدرنشین آلومینیوم اراک خواهد بود.
تیم های گل گهر سیرجان، آلومینیوم اراک، اکسین البرز، قشقایی شیراز، کارون اروند خرمشهر، مس کرمان، شاهین شهرداری بوشهر، سرخ پوشان پاکدشت، بادران تهران، فجر سپاسی، شهرداری تبریز، مس رفسنجان، ملوان بندرانزلی، 90 ارومیه، خونه به خونه بابل، شهرداری ماهشهر و سیاه جامگان 17 تیم حاضر در رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور است.
امسال پس از گذشت سه دهه بار دیگر با حضور تیم 90 ارومیه در لیگ دسته یک کشور، فوتبال ارومیه جان تازه ای به خود گرفته ولی این تیم برای بقا در جام آزادگان نیازمند حمایت همه جانبه مسوولان آذربایجان غربی است.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.