رسول نامجو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این رابطه 287 فقره پرونده تخلف کشف و برای آنها یک میلیارد و 282 میلیون ریال جریمه پیشنهاد و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.
وی ادامه داد: گران فروشی، درج نکردن قیمت، کم فروشی، تقلب در کسب و صادر نکردن فاکتور از جمله مهمترین تخلف ها در این دوره بود.
وی بیان کرد: در حوزه آرد و نان نیز 508 مورد بازرسی از واحدهای نانوایی در سطح شهر انجام شد که 37 پرونده تخلفاتی به ارزش بیش از 30 میلیون ریال در این رابطه تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت پیرانشهر با اشاره به دریافت مستمر شکایت های مردمی در خصوص فعالیت اصناف اضافه کرد: عمده گزارش کالایی به ترتیب مربوط به انواع نان، خواروبار، گوشت قرمز و گوشت مرغ، آرد نانوایی و انواع واحدهای آرایشی و بهداشتی بوده است.
نامجو بیان کرد: سامانه مردمی 124 این شهرستان آماده دریافت انتقادها و شکایت های مردمی است و شهروندان می توانند به صورت 24 ساعته شکایت های خود را در این سامانه ارائه دهند.
وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 55 فقره شکایت مردمی از طریق این سامانه به ثبت رسید که طی بازرسی ها فقط 40 فقره منجر به تخلف تشخیص داده شد.
به گزارش ایرنا به علت تخلفات کشف شده، میزان بازرسی ها در هفته های اخیر افزایش یافته است؛ مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و احتکار می توانند به صورت شبانه روزی با شماره تلفن 124 نظارت و بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پیرانشهر تماس بگیرند.
شهرستان پیرانشهر در جنوب غربی آذربایجان غربی قرار دارد.
9918/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.