سردار حبیب شهسواری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از مهم‌ترین وظایف سپاه طبق فرمایشات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، خدمت به جامعه به ویژه خانواده‌های محروم است که در این راستا، این میزان اعتبار سالانه برای توسعه و عمران مناطق محروم هزینه می‌ شود.
وی ادامه داد: علاوه بر تلاش برای حفظ انقلاب اسلامی و صیانت از دستاوردهای آن وظیفه دیگر سپاه محرومیت زدایی است و تمامی تلاش خود را در این راستا به کار بسته ایم.
وی اضافه کرد: هفته گذشته مرکز بهداشتی درمانی امام علی (ع) که یکی از 14 مرکز درمانی سپاه است، در مرکز استان راه اندازی شد.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: در کلینیک تخصصی دندان پزشکی شبانه روزی امام علی (ع) بخش‌های تخصصی از جمله ترمیمی و زیبایی دندان، درمان ریشه به عبارتی عصب دندان، جراحی لثه، اطفال و ایمپلنت، جراحی فک و صورت، ارتودنسی، پروتژ ثابت و متحرک وجود دارد.
سردار شهسواری افزود: اتاق عمل، داروخانه، رادیوگرافی پری اپتیکال از بخش‌های مختلف این کلینیک است و تمامی خدمات دندان پزشکی عمومی در این مرکز درمانی ارائه می‌شود.
وی اضافه کرد: هزینه‌های این مرکز تابع ابلاغیه خدمات درمانی نیروهای مسلح است.
به گزارش ایرنا، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پیروی از راه نورانی اسلام و اجرای دستورات الهی و پیامبر بزرگ اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) و حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همچنین در راه رسیدن به اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی و به جهت کسب خیر و برکت، اجرای طرح های محرومیت زدایی ، محروم نوازی ، مردم داری ، مردم یاری و مردم دوستی را دنبال می کند.
ویژگی پروژه های محرومیت زدایی در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء شامل، طرح های کوچک ، زودبازده و عام المنفعه ، فـاقد پیچیدگی های فنی و تخصصی ، محبوبیت زا برای نظام، فعالیت های محرومیت زدایی در نقاط دورافتاده و فوق العاده محروم ‏و مرزی، استحکام در ساخت و سازها ، توجه به کیفیت به جای کمیت اقتصادی بودن قیمت پروژه ها و پرهیز از نگاه انتفاعی در اجرای پروژه ها است.
کمک به کاهش فقر و محرومیت، تحکیم پیوند مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایجاد محبوبیت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی، اثبات کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایجاد بارقه امید و نشاط در مردم، رشد اقتصادی مردم، بهبود وضعیت معیشت مردم، ترمیم خرابی ها و آبادانی مملکت و نمایش شکوه نظام اسلامی، حفظ شور و شعف برای پاسداری از نظام و جلوگیری از کاهش شور و شوق و حل مشکل مردم محروم و ستمدیده از اهداف اجرای پروژه های محرومیت زدایی است.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.