رسول صیامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یک میلیارد و 650 میلیون ریال از این رقم متعلق به سال 1396 بوده و مابقی نیز در نیمه نخست سال جاری جمع آوری شد.
وی با تاکید بر اینکه مردم این شهرستان به خوبی علاقه مندی خود را به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نشان دادند، اضافه کرد: علاوه بر شهروندان دستگاه های اداری، فرماندار و امام جمعه نقده نیز در این امر معنوی مشارکت می کنند و همراهی خوبی دارند.
مسوول ستاد بازسازی عتبات عالیات نقده با اشاره به اینکه این شهرستان در پیاده روی اربعین سال جاری یک موکب دارد، گفت: این موکب روزانه برای چهار و هزار 500 نفر جیره غذایی / صبحلانه، ناهار و شام / پخش می کند.
صیامی ادامه داد: این موکب در مسیر پیاده روی نجف تا کربلا در عمود 83 قرار می گیرد و روزانه برای یکهزار نفر امکان اسکان فراهم می کند.
به گزارش ایرنا، شماره حساب 12224215720501 بانک انصار پذیرای کمک های مردی به ستاد بازسازی عتبات عالیات بوده و همچنین شماره حساب 12224215720503 بانک انصار پذیرای کمک های مردمی به ستاد اربعین است.
شهرستان 125 هزار نفری نقده یکی از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی بوده و در فاصله حدود 80 کیلومتری جنوب ‌شرق ارومیه واقع ‌است.
طی سال گذشته مردم آذربایجان غربی بیش از 15 میلیارد ریال برای بازسازی عتبات عالیات کمک مالی کرده بودند.
ستاد عتبات عالیات آذربایجان غربی سال گذشته در امر کمک رسانی برای بازسازی عتبات عالیات رتبه 10 کشوری را به خود اختصاص داد؛ این ستاد در 14 شهر استان دارای نمایندگی است.
همچنین ستاد عتبات عالیات آذربایجان غربی در برنامه سال 1396 تعهد کرده بود تا برای بازسازی عتبات عالیات 90 میلیارد ریال هزینه کند که این امر تحقق یافت.
9918/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.