اسفندیار محمودی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پیکارها با حضور 250 کاراته کا از شهرهای ارومیه، خوی، نقده، باروق، میاندوآب، چایپاره و تکاب در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن دوست ارومیه برگزار شد.
وی بیان کرد: این رقابت ها در سه رده سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان برگزار شد و نفرات اول تا سوم رده های سنی نونهالان و نوجوانان به اردوی استانی دعوت می شوند.
وی ادامه داد: نفرات دعوت شده به اردو پس از تمرین و برگزاری مسابقات انتخابی درون اردویی در 31 وزن مختلف انتخاب و برای شرکت در المپیاد کاراته کشور آماده می شوند.
دبیر هیات کاراته آذربایجان غربی گفت: نفرات برتر رده سنی خردسالان نیز به عنوان پشتوانه های آینده این رشته انتخاب و زیر نظر مربیان مجرب آموزش می بینند تا برای شرکت در مسابقات مختلف آماده شوند.
محمودی با اشاره به میزبانی ارومیه در برگزاری مسابقات المپیاد کاراته کشور افزود: این رقابت ها از 30 آبان تا سه آذر سال جاری با حضور 31 تیم در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می شود.
به گزارش ایرنا هیات کاراته آذربایجان غربی بر اساس ارزیابی فدراسیون کشور رتبه برتر کشور را داراست؛ برگزاری پنج دوره از مسابقات جام کاراته بین المللی وحدت و دوستی به میزبانی ارومیه با حضور بیش از 300 کاراته کا خارجی و داخلی از جمله فعالیت های مهم این هیات با همکاری فدراسیون جهانی و ایران است.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.