نائب رئیس هیئت مدیره صندوق بیمه اجتماعی ، کشاورزان ، روستائیان و عشایر کشور گفت:  2100 خانوار   استان  از مزایای بازنشستگی ، از کار افتادگی و مستمری بازماندگان برخوردار هستند .

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی هنردوست در پنجمین نشست کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی ، کشاورزان ، روستائیان و عشایر شمال استان که در محل فرمانداری ماکو ترتیب یافت گفت: در آذربایجان غربی 76 هزار 525 خانوار تحت پوشش بیمه عشایری و کشاورزی هستند و برنامه ریزی جدید بر اساس عضویت 18 هزار خانواده جدید صورت گرفته است .

وی افزود: در این استان 2100 خانوار از مزایای بازنشستگی، از کار افتادگی و مستمری بازماندگان برخوردار هستند .

هنردوست با بیان اینکه صندوق بیمه اجتماعی ، کشاورزان ، روستائیان و عشایر یکی از دستگاههای تابعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در کشور فعالیت می کند خاطر نشان کرد : بمنظور فراگیری عدالت اجتماعی در جامعه 2 برابر حق بیمه این قشر زحمتکش توسط دولت پرداخت می شود تا شرایط برای ایجاد توسعه پایدار در این مناطق فراهم شود .

شاهین علیزاده  فرماندار ماکو نیز در این نشست گفت: یکی از برنامه ریزی های کلان دولت تحت پوشش قرار گرفتن تمامی خانواده های شهری و روستایی توسط بیمه های اجتماعی است که با همکاری و تعامل دولت و بخش خصوصی امکان پذیر است .

وی با بیان اینکه بیمه هزینه نیست و سرمایه گذاری برای آینده است افزود : صندوق بیمه اجتماعی ، کشاورزان ، روستائیان و عشایر شرایط بسیار مناسبی را برای جامعه هدف خود فراهم آورده است تا این قشر مولد و زحمت کش نیز با آرامش خاطر بیشتری به حیات خود ادامه دهند .

فرماندار ماکو نقش کارگزاران را در اجرای سیاستهای دولت بسیار مهم و تاثیر گذار عنوان و خاطر نشان کرد: کارگزاران می توانند با تبیین اهداف دولت و تشریح مزایای صندوق بیمه اجتماعی ، کشاورزان ، روستائیان و عشایر ، خانوار های زیادی را تحت پوشش این بیمه قرار بدهند .

به گزارش ایسنا: در ادامه این جلسه کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی ، کشاورزان ، روستائیان و عشایر شمال استان نکته نظرات و مسائل و مشکلات خود را پیرامون ارائه خدمات مطلوب و عضوگیری مطرح نمودند .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.