سجاد خوبدل روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قرعه کشی لیگ برتر والیبال با حضور نمایندگان 14 تیم برگزار و برنامه مسابقات هفته نخست مشخص شد.
وی بیان کرد: مراسم قرعه کشی به میزبانی احمد ضیایی، رئیس فدراسیون و با حضور امیرحسین منظمی دبیرکل، محمدحسین شفقی سرپرست سازمان لیگ، مسعود یزدان پناه دبیر سازمان لیگ، حمید آرایش سرپرست کمیته اقتصادی و بازاریابی، مرتضی افجه ای، رییس کمیته IT به همراه نماینده تیم ها برگزار شد.
وی ادامه داد: امسال 2 تیم با حمایت شهرداری و یک تیم با حمایت بخش خصوصی از شهر ارومیه در رقابت های لیگ برتر کشور حاضر می شوند.
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: بر اساس قرعه کشی تیم دورنا اسپور ارومیه در خانه حریف مقابل فولاد سیرجان ایرانیان به میدان می رود، چی چست ارومیه میزبان شهرداری تبریز خواهد بود و شهرداری ارومیه از پیکان تهران پذیرایی می کند.
به گزارش ایرنا تیم های شهروند اراک، خاتم اردکان، پیکان تهران، فولاد سیرجان ایرانیان، شهرداری تبریز، کاله آمل، سایپا تهران، عقاب نهاجا، خراسان رضوی، چی چست، دورنا ارومیه، شهرداری ارومیه، شهرداری ورامین و شهرداری گنبد 14 تیم حاضر در رقابت های لیگ برتر امسال است.
لازم به ذکر است برنامه کامل مسابقات و جزئیات رقابت ها به زودی منتشر خواهد شد.
به گزارش ایرنا والیبال ارومیه با پیشینه درخشان به جز مقام قهرمانی جام کوروش در سال 1350 هیچ مقام قهرمانی دیگری ندارد و هواداران والیبال دوست این شهر همچنان در حسرت کسب کاپ طلایی و راهیابی به جام باشگاه های آسیا هستند.
تیم والیبال شهرداری ارومیه سال گذشته با هدایت ساسان خداپرست موفق به حضور در دیدارهای پلی آف نشد و در رتبه دهم جدول قرار گرفت.
انحلال باشگاه شهرداری ارومیه هم که چندی پیش از سوی برخی از مسوولان اعلام شده بود، در هاله ای از ابهام است و پرونده آن پس از مخالفت از سوی فرماندار ارومیه برای بررسی بیشتر به شورای حل اختلاف ارجاع شده است.
تمرین های تیم بومی و جوان والیبال شهرداری ارومیه و تیم دورنا اسپور ارومیه به ترتیب با سرمربیگری جاوید محسنی نیا و محمد وکیلی هم اکنون با جدیت تمام زیر نظر کادر فنی برای حضوری شایسته در رقابت های لیگ برتر کشور در حال برگزاری است.
سرمربی، کادر فنی و حتی بازیکنان تیم چی چست ارومیه هنوز مشخص نشده است و مسوولان باشگاه شهرداری ارومیه برای تشکیل یا واگذاری این تیم، هنوز تصمیم نهایی قاطعی اعلام نکرده اند ولی برای حفظ سهمیه نام این تیم را در مراسم قرعه کشی شرکت داده اند.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.