به گزارش ایرنا سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف روز پنجشنبه در آئین گرامیداشت یادواره سرداران و ٧٢١ شهید سلماس افزود: دفاع مقدس برای جمهوری اسلامی اقتدار را به ارمغان آورد و امروز به برکت دانش و توان نظامی ایران، دشمنان قادر به رویایی با نظام اسلامی نیستند.
وی افزود: جنگ تحمیلی یکی از طولانی ترین جنگ های تاریخ معاصر است که با پشتیبانی قریب به اتفاق کشورهای غربی بر ملت ایران تحمیل شد؛ در آن زمان انقلاب نوپا بود اما دشمنان کار به جایی نبردند.
وی گفت: دشمنان و صدام در جنگ تحمیلی اشتباه تاکتیکی و محاسباتی نداشتند بلکه تنها نکته ای که از قلم انداخته بودند، همان موضوعی است که امروز هم از آن غافل هستند.
وی اضافه کرد: آنچه جنگ تحمیلی را به دفاع مقدس تبدیل کرد، رابطه عمیق مردم با امام و رهبری بود و همین مولفه تعیین کننده سبب شد باکری ها از میان توده امت برخیزند و لشکرهای عاشورایی تشکیل شود.
وی با اشاره به توطئه دشمن برای تجزیه کشور، اضافه کرد: مردم یکی از استان های کشور به تنهایی پنج هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است تا کردستان از پیکره ایران اسلامی جدا نشود و دشمنان در خواب غفلت هستند.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ترفندهای دشمنان در طول چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی، تصریح کرد: سازمان جهنمی منافقین و صدام در گذشته تحت اختیار آمریکا و استکبار جهانی بودند اما به واسطه جانفشانی های مردم ایران اسلامی و عراق اکنون صدامی وجود ندارد و منافقین از منفورترین سازمان های جهان است.
سردار شریف گفت: ملت ما یکپارچه رفتار وحشیانه تروریستی اهواز را محکوم کردند و از فرزندان خود در مجموعه نیروهای مسلح انتقام این حرکت تروریستی را خواستار هستند که به فضل خدا به این خواسته بر حق مردم پاسخ داده خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه اکنون دشمنان نظام اسلامی در قالب جنگ اقتصادی چند لایه و پیچیده و با استفاده از ابزار رسانه ای خود در تلاش برای القای ناامیدی در بین توده مردم هستند، افزود: مردم همواره پشت انقلاب اسلامی و رهبری خواهند ایستاد و توطئه ناامید کردن مردم هم نقش بر آب خواهد شد.
وی بیان کرد: کشوری که در طول 40 سال گذشته گردنه های مختلف را به سلامت رد کرده است، با این فشارها خم به ابرو نخواهد آورد و به سلامت این برهه حساس تاریخی را هم رد خواهد کرد.
به گزارش ایرنا خطه شهید پرور سلماس که در 80 کیلومتری ارومیه قرار دارد، با تقدیم ٧٢٢ شهید والامقام در آبیاری درخت تنومند انقلاب نقش موثری داشته است.
3072/٧١٥٦
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.