به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ناصر خدایاری روز پنجشنبه در دیدار با فرماندار تکاب با اشاره به رواج آسیب های اجتماعی نوپدید در فضای مجازی افزود: در حال حاضر 28 نهاد فرهنگی در کشور فعالیت می کنند که این نهادها نباید جزیره ای و به صورت جدا از هم عمل کنند بلکه برای حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی، یک فرماندهی فرهنگی باید در کشور ایجاد شود.
وی ادامه داد: در این زمینه پیش بینی و تخصیص بودجه مناسب برای حل مشکلات و معضلات اجتماعی و فعالیت های فرهنگی امری ضروری به نظر می رسد.
فرمانداز تکاب نیز در این دیدار گفت: باید با گسترش برنامه های فرهنگی و هنری، نشاط اجتماعی در مناطق مختلف به ویژه این شهرستان تقویت شود.
علی مکرمی افزود: برای تقویت نشاط اجتماعی، ایجاد اشتغال برای جوانان یکی از مهمترین مولفه ها محسوب می شود و در این راستا اقدامات و تلاش هایی در حال انجام است.
وی بیان کرد: تخصیص اعتبارات ویژه برای توسعه و محرومیت زدایی از این شهرستان و ایجاد اشتغال برای جوانان می تواند زمینه تقویت نشاط اجتماعی در این شهرستان را فراهم کند.
وی ادامه داد: وجود وحدت و انسجام میان اقشار مختلف مردم و قومیت ها و هنرمندان و فعالان فرهنگی مستعد و خوش ذوق از مهمترین سرمایه ها و ظرفیت های معنوی تکاب به شمار می رود که باید در روند توسعه همه جانبه شهرستان مورد توجه قرار گیرد.
به گزارش ایرنا، آسیب هایی نظیر طلاق، اعتیاد، آسیب های اخلاقی و مشکلات مربوط به فضای مجازی از جمله مهمترین معضلات اجتماعی در کشور به شمار می رود.
7514/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.