مهدی فعال روز پنجشنبه در مراسم تجدید میثاق با شهدا در گلزار شهدای باغ رضوان ارومیه افزود: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است که رشادهای رزمندگان اسلام در راستای حفظ تمامیت ارضی و کیان اسلامی به جهانیان و جوانان و آیندگان نشان داده شود.
وی اضافه کرد: نیروهای مسلح، پرتوان و قدرتمند ایران اسلامی در برخورد با تمامی توطئه های بدخواهان و دشمنان انقلاب اسلامی لحظه ای غفلت نخواهند کرد و تمامی دسیسه های آنها را خنثی می کنند.
وی ادامه داد: دشمنان بدانند که در رابطه با عملیات تروریستی اهواز به آنها جواب دندان شکنی داده می شود و آنها را از عمل کردشان پشیمان خواهیم کرد.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 64 ارومیه نیز در این مراسم گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در این زمان حساس قصد دارند بین مردم اختلافاتی ایجاد کنند که مردم ولایتمدار ایران اسلامی آگاه بوده و هستند و توطئه های آنها را خنثی خواهند کرد.
امیر سرتیب دوم ستاد سید ابوالقاسم کریمی افزود: امروز با شهدای هشت سال دفاع مقدس عهد و پیمان می بندیم که راهشان را با تمام توان و قدرت و آخرین قطره خون خود ادامه خواهیم داد.
وی اضافه کرد: خون شهدای هشت سال دفاع مقدش باعث تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است و باید راه آنان را با قدرت ادامه دهیم.
در پایان مراسم شرکت کنندگان با نثار فاتحه و اهدای شاخه گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام گذشتند.
6009/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.