سید حسن حسینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خدمات رایگان موکب های ایرانی و به تبع آن موکب های آذربایجان غربی در پیاده وری اربعین شامل تمامی خدمات بهداشتی، تغذیه و درمانی است و هیچ وجهی بابت این خدمات دریافت نمی شود.
وی با اشاره به اینکه سال های گذشته برخی افراد سودجو با شگردهای گوناگون برای ثبت نام زائران هزینه دریافت می کردند، گفت: در سال جاری نیز مردم اگر با این گونه موارد روبرو شدند دقت کنند که این افراد هیچ ارتباطی با ستاد اجرایی موکب های آذربایجان غربی ندارند.
وی با بیان اینکه 12 موکب از آذربایجان غربی در ایام اربعین خدمات عرضه می کنند، افزود: موکب های این استان در سامرا، مرز خسروی، کربلا و در مسیرهای ما بین کربلا و نجف استقرار می یابند.
مسوول ستاد بازسازی عتبات عالیات در آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین یک موکب مرزی ویژه بازرگان برای زائران خارجی تدارک دیده شده است تا زائران اهل ترکیه و جمهوری آذربایجان بعد از استراحت در این موکب عازم کربلای معلی شوند.
حسینی اضافه کرد: این موکب ها برای 56 هزار نفر در روز جیره غذایی گرم و سرد توزیع می کنند و به 24 هزار نفر در روز نیز اسکان می دهند.
به گزارش ایرنا هشت آبان 1397 مصادف با روز اربعین سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است و زائران حسینی از هم اکنون در شوق زیارت آن حضرت به سر می برند.
شماره حساب های 1225812717851 بانک انصار و 6041111 بانک رسالت پذیرای کمک های مردمی به ستاد اربعین است.
همچنین شماره حساب های 122542717851 بانک انصار و 010303353500 بانک ملی نیز پذیرای کمک های مردمی جهت بازسازی عتبات عالیات می باشد.
9918/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.