علی امان زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان ایران برای آمادگی حضور در رقابت های پاراآسیایی آخرین تمرین های خود را از اول مهر ماه در تهران آغاز کرده است.
وی بیان کرد: هفتمین دوره این اردو زیر نظر 'علی اصغر رواسی' و مربیگری 'غلامرضا آسترکی' در کمپ تیم های ملی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در حال برگزاری است.
وی ادامه داد: همچنین 'علی محمودی' و 'احمد ملاحسینی' به عنوان مربیان و 'احمد شکری' سرپرست، این اردو را تا دهم مهر ماه جاری همراهی می کنند.
رییس هیات جانبازان و معلولان آذربایجان غربی گفت: بر اساس اعلام فدراسیون نادر مرادی، سیدحامد صلحی پور، روح‌ اله رستمی از تهران، سامان رضی از گیلان، امیر جعفری و سیدیوسف یوسفی از البرز، حمزه محمدی از مازندران، منصور پورمیرزایی از کرمان، علیاکبر قریب شیء از فارس و سیامند رحمان از آذربایجانغربی 10 ملی پوش دعوت شده و اعزامی به رقابت های پاراآسیایی هستند.
وی افزود: در کنار رحمان، حسن جانفشان تنیسور ملی پوش اشنویه ای یکی دیگر از ورزشکاران اعزامی به بازی های پارآسیایی جاکارتا از آذربایجان غربی است.
به گزارش ایرنا، سیامند رحمان شهریور سال جاری در جریان رقابت های قهرمانی آسیا- اقیانوسیه ژاپن در دسته به اضافه 107 کیلوگرم با مهار وزنه 280 کیلوگرمی بر سکوی نخست ایستاد.
پس از این قهرمانی سیامند رحمان، دسته های چند صد نفری از مردم اشنویه با مراجعه به منزل پدری وی ابراز شادمانی و خوشحالی کردند.
رقابت های وزنه برداری معلولان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه 2018 که یکی از پیش نیازهای حضور در پارالمپیک توکیو است، از 17 تا 21 شهریور ماه در شهر کیتاکیوشو ژاپن برگزار شد.
سیامند رحمان متولد سال 1367 اشنویه از توابع آذربایجان غربی است و در سال 1387 برای نخستین بار به اردوی وزنه برداری معلولان ایران دعوت شد؛ وی 14 مدال طلا در مسابقات جهانی و المپیک را در کارنامه خود دارد.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.