وحید بیاتلو روز یکشنبه پس از کسب تساوی بدون گل مقابل تیم اکسین البرز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آنالیز خوبی از نفرات تیم حریف انجام داده بودیم و با بستن بازیکنان کلیدی توانستیم موقعیت های گلزنی را از آنان بگیریم.
وی بیان کرد: بازیکنانم چندین موقعیت گل 100 درصد را به وجود آوردند ولی در زدن ضربات نهایی موفق عمل نکردند در حالی که شایسته کسب هر سه امتیاز این دیدار خانگی بودیم.
وی ادامه داد: تیم 90 ارومیه مسیر سختی در ادامه دیدارهای لیگ دسته یک کشور پیش رو دارد و اگر مورد حمایت قرار نگیرد، احتمال سقوط به دسته پایین تر دور نیست.
وی اضافه کرد: تیم 90 ارومیه در مقایسه با تیم های حاضر در جام آزادگان از کمترین امکانات بهره می برد و به طور مثال کادر فنی این تیم تنها سه نفر است در حالی سایر حریفان با 10 تا 12 نفر هدایت می شوند.
سرمربی تیم 90 ارومیه گفت: استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه با وجود قدمتی نزدیک به 50 سال در رشته فوتبال هنوز از نبود ابتدایی ترین امکانات این رشته رنج می برد و تعجب آور است که چرا کسی پاسخگوی نیاز تنها نماینده حاضر در لیگ دسته یک کشور نیست.
وی بیان کرد: حتی زمین تمرینی در اختیار نداریم و اجازه تمرین در زمین شماره یک تختی ارومیه که محل برگزاری مسابقه محسوب می شود، به ما داده نمی شود.
وی با اشاره به اینکه 30 سال از حضور آخرین نماینده آذربایجان غربی در لیگ دسته یک فوتبال کشور می گذرد، ادامه داد: امسال تیم بی نام و نشان 90 ارومیه با کمترین امکانات و بیشترین مشکلات وارد کوران رقابت های جام آزادگان شد و برای حفظ جایگاه خود با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند.
سرمربی تیم فوتبال 90 ارومیه گفت: سهمیه این تیم که با تلاش های نماینده مردم ارومیه در مجلس برای فوتبال آذربایجان غربی هدیه شده، با بی مهری مسوولان روبرو شده است؛ در حالی که انتظار می رود تا مسوولان به این مقوله ورود پیدا کنند.
بیاتلو اضافه کرد: تیم فوتبال 90 ارومیه هفته آینده در جریان دور چهارم مسابقات جام حذفی کشور نیز حضور دارد و برای حفظ جایگاه خود در سطح اول فوتبال کشور به مصاف تیم پرستاره و پرطرفدار پرسپولیس تهران می رود که یکی از دیدارهای جذاب و دیدنی جام حذفی به شمار می رود.
به گزارش ایرنا عصر یکشنبه تیم فوتبال 90 ارومیه از هفته پنجم رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور 'جام آزادگان' با کسب تساوی بدون گل در خانه خود، تیم قدرتمند اکسین البرز را متوقف کرد.
این دیدار با حضور بیش از 2 هزار تماشاگر مشتاق ارومیه ای در زمین شماره یک ورزشگاه جهان پهلوان تختی این شهر برگزار شد.
قضاوت مسابقه را رضوان سرشار با کمک محمدشاکر، علیرضا شهری و فرهاد امینی بر عهده داشت و حبیب الله شیرازی نظارت آن را عهده دار بود.
در این دیدار تیم 90 ارومیه در خط دفاع عملکرد قابل قبولی داشت و توانست موقعیت های حریف را به خوبی خنثی کند.
با کسب این نتیجه تیم 90 ارومیه 2 امتیازی شد و با یک پله صعود در جایگاه چهاردهم قرار گرفت.
تیم اکسین البرز نیز با سه برد و یک تساوی و کسب 10 امتیاز به دلیل تفاضل کمتر نسبت به آلومینیوم اراک در رده سوم جدول باقی ماند.
امسال پس از گذشت سه دهه بار دیگر با حضور تیم 90 ارومیه در لیگ دسته یک کشور، فوتبال ارومیه جان تازه ای به خود گرفته ولی این تیم برای بقا در جام آزادگان نیازمند حمایت همه جانبه مسوولان آذربایجان غربی است.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.