به گزارش ایرنا، نصرت الله لطفی روز یکشنبه در همایش شورای سیاست گذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: کارآمدترین مانور در راستای حفظ نظام، مانور انسانی است و دشمن به این مسئله پی برده و قصد تخریب دارد.
وی ادامه داد: حدود 300 شبکه فارسی زبان معاند شبانه روز در حال سیاه نمایی هستند و هدفشان ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت است.
وی بیان کرد: نظامی که به پشتوانه مردم تشکیل و حمایت شود به هیچ وجه قابل دست کاری نیست و دشمن می خواهد با ابزار های مختلف، ناکارآمدی مسوولان را به جامعه القا کند.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: اکنون در مقطعی حساس از کشور و نظام قرار داریم و خدمت در این برهه یک تکلیف و امتحان الهی است.
لطفی افزود: مسوولان باید جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی را با شکوه و مقتدارنه تر برگزار کنند تا دشمنان بدانند تا زمانی که مردم پشتیبان نظام هستند هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
وی بیان کرد: قدرت و اختیارات امروز کشور در سایه برکات نظام جمهوری اسلامی است و باید قدردان این نعمت الهی که نصیب مملکت ما شده، باشیم.
وی اضافه کرد: خودباوری، بیان دستاوردها و کارنامه نظام مقدس جمهوری اسلامی و پاسخگویی به شبهات جوانان و مردم از مهمترین وظایفی است که باید در چهل سالگی انقلاب اسلامی مورد توجه جدی قرار گیرد.
لطفی افزود: دستاوردهای 40 ساله نظام باید به نسل امروز شناسانده شود تا آنان بدانند آزادی امروز و سوال و انتقاد آزادانه آنان از مسوولان بدون هیچ واهمه ای، حاصل انقلاب اسلامی است.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: گرامیداشت مناسبت های ملی و فراگیر نباید جناحی شود یا دیگران استنباط جناحی نسبت به آن داشته باشند و از این مسئله سوء استفاده کنند.
به گزارش ایرنا جلسه ستاد هماهنگی و اجرایی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مدیران و نمایندگان دستگاه های عضو جلسه در روز جاری برگزار شد.
انقلاب اسلامی ایران امسال وارد چهلمین سال پیروزی خود می شود و با توجه به توطئه های دشمنان و هراس آنان از گسترش انقلاب شکوهمند ایران، برگزاری پرشور این سالگرد از رسالت های خطیر مسوولان و تمامی آحاد مردم است.
9918/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.