مدیر کل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی گفت: بیش از ۳۰۰ هزار پاکت هدیه در مرحله دوم جشن عاطفه ها، در میان دانش آموزان استان توزیع می شود.
عزیز سهندی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی گفت: بیش از ۳۰۰ هزار پاکت هدیه در آستانه مرحله دوم جشن عاطفه ها، در میان دانش آموزان استان توزیع می شود.
وی ادامه داد: مرحله دوم بیست و چهارمین دوره جشن عاطفه‌ها امسال با شعار "لبخند مهر بسته به مهر شما" در روز چهارشنبه  ۱۱ مهرماه  در یک هزار و ۵۰۰  مدرسه سراسر استان برگزار می‌شود.
مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: یک هزار و ۵۰۰ مدرسه در آذربایجان غربی آماده برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه ها بوده و همچنین به صورت نمادین در یک مدرسه در هر شهرستان زنگ عاطفه ها به صدا در خواهد آمد.
وی با اشاره به تعداد افراد فعال در برگزاری جشن عاطفه های آذربایجان غربی، تصریح کرد: ۴۷۰ امدادگر رسمی و غیر رسمی و افتخاری، مسئولیت برگزاری جشن عاطفه ها در استان را به عهده خواهند داشت.
سهندی با اشاره به برگزاری مرحله نخست جشن عاطفه ها در آذربایجان غربی، عنوان کرد: مردم نوعدوست آذربایجان غربی دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در مرحله نخست جشن عاطفه ها به دانش آموزان نیازمند استان کمک کردند که این رقم نسبت به مرحله نخست جشن عاطفه ها در سال گذشته، ۳۶ درصد رشد داشته است. 
وی اظهار کرد: پیش بینی می شود در پایان مرحله دوم جشن عاطفه ها، مردم نیکوکار آذربایجان غربی بیش از ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به دانش آموزان بی بضاعت استان کمک کنند.
مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی با تأکید بر بهره‌ گیری از شیوه‌های نوین در دریافت کمک‌های مردمی عنوان کرد: مردم نیکوکار آذربایجان غربی می ‌توانند برای سهولت در پرداخت کمک‌های نقدی به جشن عاطفه‌ها، از طریق واریز مبلغ خود به شماره حساب ۰۱۵۴۳۸۵۴۳۸۰۰۰ نزد بانک ملی، از طریق تلفن همراه با واردکردن کد دستوری #۱* ۸۸۷۷ *، بهره گیری از نرم افزار های کاربردی سنا، بله، سکه، آپ در تلفن همراه، سایت کمیته امداد و نیز با شماره گیری تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷ اقدام کنند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.