وحید بیاتلو روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم 90 ارومیه در حالی پس از گذشت یک ماه از زمان تشکیل شدنش به دیدار هفته پنجم خود می اندیشید که رقابت های لیگ دسته یک کشور از 2 ماه پیش تاکنون دنبال شده است و در دیدار هفته نخست هم نتوانستیم به میدان برویم.
وی بیان کرد: با کمال تاسف حتی زمین تمرینی در اختیار نداریم و اجازه تمرین در زمین شماره یک تختی ارومیه که محل برگزاری مسابقه محسوب می شود، به ما داده نشده است.
وی با اشاره به اینکه 30 سال از حضور آخرین نماینده آذربایجان غربی در لیگ دسته یک فوتبال کشور می گذرد، ادامه داد: امسال تیم بی نام و نشان 90 ارومیه با کمترین امکانات و بیشترین مشکلات وارد کوران رقابت های جام آزادگان شد و برای حفظ جایگاه خود با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند.
بیاتلو افزود: این تیم با نبود حامی مالی خصوصی یا دولتی مواجه است و برای تامین نیازهای خود تنها مانده و به نوعی هزینه های خود را به صورت روزانه و در سخت ترین شرایط تامین می کند.
سرمربی تیم فوتبال 90 ارومیه گفت: سهمیه این تیم که با تلاش های نماینده مردم ارومیه در مجلس برای فوتبال آذربایجان غربی هدیه شده، با بی مهری مسوولان روبرو شده است؛ در حالی که انتظار می رود تا مسوولان به این مقوله ورود پیدا کنند.
بیاتلو در خصوص دیدار عصر امروز بازیکنانش از هفته پنجم مقابل تیم متمول اکسین البرز گفت: تیم حریف نفرات خوبی در اختیار دارد و هم اکنون با 9 امتیاز در رده سوم قرار گرفته است و امیدواریم با گرفتن انگیزه مضاعف از تشویق هواداران ارومیه ای بازی خوب و بی نقصی به نمایش بگذاریم.
وی افزود: آنالیز خوبی از تک تک بازیکنان تیم حریف انجام و حمله از کناره ها و یارگیری بازیکنان کلیدی حریف را در دستور کار قرار داده ایم.
مدیر تیم فوتبال 90 ارومیه گفت: این تیم هفته گذشته بازی قابل قبولی مقابل شهرداری تبریز به نمایش گذاشت و موفق شد یک امتیاز ارزشمند از این دیدار خارج از خانه کسب کند و با روحیه خوبی به بازی هفته پنجم بیاندیشد.
بیاتلو اضافه کرد: تیم فوتبال 90 ارومیه در جریان دور چهارم مسابقات جام حذفی کشور نیز حضور دارد و برای حفظ جایگاه خود در سطح اول فوتبال کشور به مصاف تیم پرستاره و پرطرفدار پرسپولیس تهران می رود که یکی از دیدارهای جذاب و دیدنی جام حذفی به شمار می رود.
به گزارش ایرنا تیم اکسین البرز تا پایان هفته چهارم لیگ دسته یک باشگاه های کشور با کسب 9 امتیاز در رده سوم جدول است و یکی از حریفان قدرتمند برای 90 ارومیه محسوب می شود.
تیم فوتبال 90 ارومیه با کسب یک امتیاز در در رده پانزدهم قرار گرفته و برای بهبود جایگاه خود مجبور به کسب پیروزی در دیدارهای پیش رو است.
امسال پس از گذشت سه دهه بار دیگر با حضور تیم 90 ارومیه در لیگ دسته یک کشور، فوتبال ارومیه جان تازه ای به خود گرفته ولی این تیم برای بقا در جام آزادگان نیازمند حمایت همه جانبه مسوولان آذربایجان غربی است.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.