حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در این پیام که روز یکشنبه صادر شده، آورده است: دوباره دست خناثان عالم از آستین مزدوران وطن فروشی که سرسپردگی آنان به استکبار بر کسی پوشیده نیست، بیرون آمده و مردم استان خوزستان را که هشت سال در دوران دفاع مقدس از کیان کشور اسلامی دفاع کرده بودند را داغدار کرده است؛ زهی خیال باطل مردم ایران هر قدر شکسته شوند تیزتر می شوند.
در ادامه این پیام آمده است: سردمداران کاخ سفید و دولت های دست نشانده آنان در منطقه متوهمانه خیال می کنند با طرح ناامن سازی و تحریم های شدید می توانند ملت مقاوم و سلحشور ایران را به زانو درآورند ولی خوابشان آشفته خواهد شد.
وی با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت در عرصه های میدانی عراق، لبنان، سوریه و یمن اضافه کرد: این پیروزی ها جبهه عبری - عربی - غربی را بر آن داشته است تا تمام تلاش خود را بکار ببرند تا بلکه از اقتدار جبهه مقاومت بکاهند؛ آنان با تاسیس، تجهیز و تقویت گروهک های تروریستی نظیر الاحوازیه، دموکرات، کومله و در برخی مواقع تکفیری های ملحد بانی و مقصر اصلی خون های ریخته شده هستند.
امام جمعه ارومیه تاکید کرده است: با هوشیاری ملت ایران و هدایت های داهیانه رهبر فرزانه انقلاب مدظله العالی دوباره تیر دشمنان به سنگ می خورد و روسیاهی برای آنان و اربابانشان خواهد ماند.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی با محکومیت این حادثه تروریستی، شهادت و جراحت عده ای از هموطنان عزیز خوزستانی را تسلیت گفت و از درگاه خداوند متعال برای خانواده داغداران صبر و اجر مسالت کرد.
به گزارش ایرنا افرادی مسلح که وابسته به گروهک تجزیه طلب «الاحواز» بودند، صبح شنبه در جریان رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز، با پوشیدن لباس مبدل سپاه و بسیج به مردم و جایگاه مسوولان، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی حمله کردند.
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفته است که 25 تن در این حادثه تروریستی شهید و 60 نفر مجروح و به بیمارستان های اهواز منتقل شده اند؛ کودکان و غیرنظامیان در میان قربانیان هستند.
8137/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.