سپیده حسینیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مربی پس از توافق با مسوولان باشگاه همیاری ارومیه به عنوان سرمربی جدید این تیم در لیگ برتر معرفی شد.
وی بیان کرد: مدائم زاده مدرس فوتبال و دارای مدرک مربیگری D آسیا است و سابقه مربی گری در تیم ملی زیر 16 سال ایران را نیز دارد.
وی ادامه داد: تمرینات تیم به تازگی در زمین چمن خانه جوان ارومیه آغاز شده و امید می رود امسال وضعیت بهتری نسبت به سال های قبل داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه مربی جدید تیم همیاری ارومیه پیشینه خوبی در تیم ذوب آهن اصفهان دارد و نتایج قابل قبولی با این تیم کسب کرد، بیان کرد: حضور وی در کنار نماینده آذربایجان غربی نیز مفید خواهد بود.
نایب رییس بانوان هیات فوتبال آذربایجان غربی گفت: تیم فوتبال بانوان همیاری ارومیه به عنوان تنها نماینده استان در لیگ برتر کشور سال گذشته با 26 امتیاز در رده هشتم قرار گرفت.
به گزارش ایرنا سازمان همیاری شهرداری های آذربایجان غربی چند سالی است که در لیگ برتر بانوان کشور تیم داری می کند و درخشان ترین نتیجه آن، مقام پنجمی لیگ برتر ایران در سال 1395 بود.
حمایت های مادی و معنوی استاندار آذربایجان غربی نقش موثری در بقای این تیم و کسب نتایج قابل قبول در جریان رقابت ها داشته است.
این تیم طی سال های گذشته با مشکلات مالی، کمبود بازیکن، تغییرات مدیریتی و بروز برخی حواشی مواجه بود و این امر موجب جلوگیری از موفقیت های روزافزونش شده است.
جذب اغلب ملی پوشان توسط چند تیم مطرح همچون شهرداری بم، شهرداری سیرجان، سپاهان اصفهان و ذوب آهن اصفهان موجب کاهش سطح کیفی مسابقات و بی انگیزگی در بین سایر تیم های حاضر در لیگ برتر بانوان شده و لازم است این موضوع از سوی فدراسیون فوتبال کشور مورد توجه قرار گیرد.
تعطیلی تمرین های این تیم در طول سال و تشکیل تیم در مدت زمان چند هفته مانده به آغاز لیگ برتر ایران از دیگر مشکلات مدیریتی تیم فوتبال همیاری بانوان ارومیه است.
تیم فوتبال بانوان آذربایجان غربی از سال 1389 و پس از قهرمانی در رقابت های لیگ دسته یک کشور وارد لیگ برتر ایران شد.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.