جعفرصادق اسکندری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این زمینه 126 پرونده با 135 نوع تخلف در آذربایجان غربی تشکیل شده که ارزش ریالی این پرونده‌ها چهار میلیارد و 686 میلیون ریال بوده است.
وی ادامه داد: عمده ارزش ریالی پرونده ها برحسب نوع کالا به ترتیب مربوط به ارز دولتی، موز، برنج، لاستیک، روغن موتور، لوازم خانگی، سیمان و آهن الات است.
وی با اشاره به اینکه در این مدت 102 مورد شکایت قابل پیگیری از مردم دریافت شده است، اضافه کرد: از مجموع شکایات دریافتی 75 مورد به صورت تلفنی، 23 مورد به صورت حضوری، چهار مورد به صورت کتبی و 55 مورد نیز گزارش ناظران افتخاری بوده است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌ غربی گفت: 40 واحد انبار جدید در هفته اخیر در استان شناسایی و یکهزار و 288 واحد انبار و سردخانه کالاهای اساسی در سامانه استان ثبت شده است.
اسکندری ادامه داد: مردم آذربایجان غربی می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران فروشی، کم فروشی و تقلب، درج نکردن قیمت، صادر نشدن صورتحساب را به صورت حضوری یا تلفنی از طریق شماره تلفن 124 نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت از ساعت 7.30 صبح تا 20 با کارشناسان در میان بگذارند.
به گزارش ایرنا، به علت تخلفات کشف شده، میزان بازرسی ها در هفته های اخیر افزایش یافته است.
6009/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.