به گزارش ایرنا، اقشار مختلف مردم هفت شهر آذربایجان غربی شامل ارومیه، خوی، سلماس، مهاباد، پسوه، نقده و پیرانشهر امروز /شنبه/ به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و برگزاری آیین های سان و رژه و نمایش اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به سوی محل های برگزاری آیین ها رهسپار شده و از نخستین ساعات بامداد در انتظار ورود نیروهای مسلح به میدان مراسم بودند.
آیین سان و رژه امسال در شهرستان ارومیه در خیابان آیت الله حسنی ترتیب یافت که از نخستین ساعات بامداد امروز مملو از جمعیت مشایعت کننده بود.
در این آیین که با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، آیت الله سیدعلی اکبر قرشی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و برخی از مسوولان و نمایندگان ارومیه در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان ارشد نظامی مستقر در منطقه و خانواده های معظم شهداء برگزار شد، نیروهای مسلح از مقابل کلام الله مجید و تمثال مبارک امام راحل و رهبر معظم انقلاب رژه رفتند.
در آیین سان و رژه امسال تعداد زیادی از تجهیزات و جنگ افزار های نظامی پیشرفته به نمایش درآمد.
اجرای نمایش های جنگ تن به تن، جنگ سرنیزه، سقوط آزاد از جمله دیگر بخش های سان و رژه نیروهای مسلح در ارومیه بود .
نظیر این مراسم در اکثر شهرستان استان نیز برگزار شد که طی آن اقشار مردم ضمن اعلام حمایت و پشتیبانی از رزمندگان اسلام با آرمان های انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.
همچنین نمایشگاه ویژه هفته دفاع مقدس از امروز /شنبه/ در پارک ائللرباغی ارومیه برپا می شود.
6009/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.