یحیی بهاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمرینات آماده سازی این تیم به طور مرتب زیر نظر سرمربی در حال برگزاری است و بازیکنان از آمادگی خوبی برخوردار هستند.
وی بیان کرد: این تیم برای حفظ هماهنگی و آمادگی هر چه بیشتر بازیکنان تمرینات خود را در زمین چمن فوتبال منطقه توریستی تفرجگاه بند برگزار کرده و پیش از آن نیز اردویی 10 روزه در تهران به انجام رسانده است.
وی ادامه داد: دیدار تیم 90 ارومیه و اکسین البرز روز یکشنبه هفته آینده در زمین چمن تختی ارومیه برگزار می شود و با استقبال گرم و پرشور هواداران مواجه خواهد شد.
مدیر تیم فوتبال 90 ارومیه گفت: این تیم هفته گذشته بازی قابل قبولی مقابل شهرداری تبریز به نمایش گذاشت و موفق شد یک امتیاز ارزشمند از این دیدار خارج از خانه کسب کرده و با روحیه خوبی به بازی هفته پنجم بیندیشد.
بهاری اضافه کرد: تیم فوتبال 90 ارومیه در جریان دور چهارم مسابقات جام حذفی کشور نیز حضور دارد و برای حفظ جایگاه خود در سطح اول فوتبال کشور به مصاف تیم پرستاره و پرطرفدار پرسپولیس تهران می رود که یکی از دیدارهای جذاب و دیدنی جام حذفی به شمار می رود.
به گزارش ایرنا تیم اکسین البرز تا پایان هفته چهارم لیگ دسته یک باشگاه های کشور با کسب 9 امتیاز در رده سوم جدول است و یکی از حریفان قدرتمند برای 90 ارومیه محسوب می شود.
هدایت تیم فوتبال 90 ارومیه را وحید بیاتلو بر عهده دارد.
این تیم با کسب یک امتیاز در در رده پانزدهم قرار گرفته است و برای بهبود جایگاه خود مجبور به کسب پیروزی در دیدارهای پیش رو است.
امسال پس از گذشت سه دهه بار دیگر با حضور تیم 90 ارومیه در لیگ دسته یک کشور، فوتبال ارومیه جان تازه ای به خود گرفته ولی این تیم برای بقا در جام آزادگان نیازمند حمایت همه جانبه مسوولان آذربایجان غربی است.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.