به گزارش ایرنا، تیم ملی والیبال ایران سه شنبه شب در پنجمین بازی خود در مسابقات قهرمانی جهان با نتیجه سه بر 2 مقابل لهستان به پیروزی رسید.
عبادی پور دریافت کننده ایران، در این بازی 15 امتیاز با حمله، یک امتیاز با سرویس، یک امتیاز با دفاع روی تور و در مجموع 17 امتیاز کسب کرد.
مرتضی شریفی دیگر دریافت کننده ایران که از میانه های ست دوم وارد زمین شده بود، با 16 امتیاز دیگر بازیکن موثر ایران در این بازی بود.
ایران در این مسابقه 59 امتیاز با اسپک، 13 امتیاز با دفاع روی تور، 7 امتیاز با سرویس، 32 امتیاز با اشتباهات حریف و در مجموع 109 امتیاز گرفت.
در سوی دیگر میدان، فنلاند 60 امتیاز با اسپک، 11 امتیاز با دفاع، 2 امتیاز با سرویس، 30 امتیاز با اشتباه بازیکنان ایران و در کل 102 امتیاز کسب کرد.
سعید معروف، میلاد عبادی پور، مرتضی شریفی، محمدرضا حضرت پور و امیرحسین توخته پنج بازیکن ارومیه ای تیم ملی والیبال ایران پس از کسب مقام قهرمانی بازی های آسیایی جاکارتا عازم مسابقات جهانی ایتالیا و بلغارستان شده اند و نقش تاثیرگذاری در پیروزی های ایران و راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی داشتند.
امسال 13 بازیکن ارومیه در ترکیب تیم های ملی نوجوانان، جوانان دختر و پسر، امید و بزرگسالان حضور داشتند.
کسب عنوان سومی نوجوانان آسیا، قهرمانی جوانان آسیا، نایب قهرمانی جام کنفدراسیون آسیا و قهرمانی بازی های آسیایی از جمله موفقیت های کسب شده توسط والیبالیست های ملی پوش ارومیه ای در سالجاری است.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.