به گزارش ایرنا سید حسن حسینی روز چهارشنبه در دیدار با رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان غربی افزود: از ابتدای امسال تاکنون مردم آذربایجان غربی 18 میلیارد ریال کمک مردمی برای بازسازی عتبات عالیات کمک کرده اند.
وی ادامه داد: در 13 سال گذشته ستاد عتبات عالیات استان فعالیت قابل توجهی نداشت و میزان کمک های جمع آوری شده در این مدت کمتر از یک میلیارد ریال بود ولی طی 2 سال گذشته رشد بسیار زیادی در این حوزه را شاهد بوده ایم.
وی با تاکید بر فعالیت بیشتر رسان9ه ها در راستای پوشش عملکرد این نهاد معنوی اضافه کرد: با روی گشاده به پیشنهادهای اصحاب رسانه پاسخ داده می شود و پوشش بیشتر اخبار این حوزه می تواند به نوعی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باشد.
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی بیان کرد: در صورت عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، همه مشکلات موجود اعم از اقتصادی و اجتماعی به راحتی حل و فصل می شود.
رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان غربی نیز در این دیدار گفت: این رسانه دولتی با برخورداری از خبرنگاران حرفه ای، ظرفیت مناسبی برای انعکاس دستاوردها، کمبودها و مشکلات دستگاه های اجرایی دارد.
علیرضا فولادی با بیان اینکه هدف ما تاثیرگذاری مثبت و امیدآفرینی در جامعه است، اضافه کرد: برخی به دنبال تضعیف اعتقادات مردم هستند و برخی خبرنگاران ناخواسته از آنان دنباله روی می کنند که در این بین خبرگزاری رسمی کشور تلاش دارد با تولید محتوا عملکرد متفاوتی داشته باشد.
به گزارش ایرنا شماره حساب های 1225812717851 بانک انصار و 6041111 بانک رسالت پذیرای کمکهای مردی برای ستاد اربعین است؛ همچنین شماره حساب های 122542717851 بانک انصار و 010303353500 بانک ملی در راستای دریافت کمک های مردمی برای بازسازی عتبات عالیات راه اندازی شده است.
8135/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.