ابراهیم فیروزی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش از این مقرر شده بود تا سی و سومین مرحله تور دوچرخه سواری بین المللی ایران - آذربایجان در سال جاری به دلیل مشکلات مالی برگزار نشود ولی با حمایت استاندار آذربایجان شرقی و وزارت ورزش و جوانان برگزاری این مسابقات به روال عادی خود بازگشت.
وی بیان کرد: این تور طی سال جاری در 6 مرحله و به میزبانی استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل برگزار می شود و به جز مسیر ارومیه - منطقه آزاد ارس که در ساعت 9 آغاز می شود، سایر مراحل ساعت 10 استارت می خورد.
وی با اشاره به اینکه اعتبار پیش بینی شده برای این دوره از رقابت ها 30 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است، گفت: به طور یقین با تامین اعتبار لازم و بهره گیری از تمامی امکانات بهترین شرایط را برای برگزاری رقابت ها در حضور نماینده فدراسیون جهانی فراهم خواهیم کرد.
دبیر برگزاری سی و سومین مرحله تور دوچرخه سواری بین المللی ایران - آذربایجان افزود: رقابت ها طی روزهای 8 تا 13 مهر ماه جاری برگزار می شود و شهر ارومیه میزبان 2 مرحله از این تور بین المللی خواهد بود.
فیروزی گفت: جایزه نقدی این دوره از رقابت ها 50 هزار دلار در نظر گرفته شده است.
به گزارش ایرنا سه دوره اول این تور در مسیر حاشیه دریاچه ارومیه برگزار شده و نام آن نیز تور دوچرخه دور دریاچه ارومیه بود؛ این تور در ادامه به صورت داخلی و سپس به صورت بین المللی دنبال شد و طی پنج سال اخیر نیز به صورت نیمه حرفه ای برگزار می شود.
تور ایران- آذربایجان، یک تور بین‌المللی دوچرخه ‌سواری جاده‌ای است و قدیمی ترین و معتبرترین تور دوچرخه‌ سواری ایران در قاره آسیا به شمار می‌ رود که زیر نظر فدراسیون جهانی برگزار می شود.
دبیر برگزاری سی و دومین تور بین المللی دوچرخه سواری ایران- آذربایجان غربی برای گفت و گو با مسوولان آذربایجان غربی به شهر ارومیه سفر کرده است.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.