محمد حضرت پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این امر در راستای کاهش مشکلات ترافیکی در سطح شهر و ترویج استفاده دانش آموزان از ناوگان حمل و نقل شهری تصمیم گیری شده است.
وی اضافه کرد: در روز اول مهر برای تسهیل در عبور و مرور دانش آموزان، ناوگان اتوبوسرانی ارومیه از همه توان خود را برای رساندن دانش آموزان به محل تحصیل و همچنین منزل استفاده می کند.
وی بیان کرد: همچنین در روزهای پایانی تعطیلات تابستان، ناوگان حمل و نقل عمومی سطح شهر ارومیه برای ارائه خدمات به شهروندان در آماده باش کامل است.
شهردار ارومیه ادامه داد: به مناسبت بازگشایی مدارس 10 دستگاه اتوبوس برای ارائه خدمات به شهروندان در رینگ میانی شهر ارومیه نیز فعالیت می کند.
حضرت پور گفت: رفت و روب شهری، خط کشی معابر و خطوط عابر پیاده به ویژه در جلوی درب مدارس و ایمن سازی مسیر مدارس، آماده سازی ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله اقدامات مدیریت شهری در آستانه سال تحصیلی جدید است.
وی همچنین از شست و شوی مدارس سطح شهر ارومیه در راستای استقبال از مهر خبر داد و افزود: این امر همه روزه با برنامه ریزی و هماهنگی های لازم به صورت مداوم تا بازگشایی مدارس ادامه دارد.
به گزارش ایرنا، سال تحصیلی جدید از شنبه هفته آینده در سراسر کشور آغاز می شود.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.