سرهنگ جلیل وحیدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کتاب 'از مسجد میرزا حسین آقا' به قلم حسین غفاری درباره خاطرات علیرضا قلیزاده سلماسی از جمله این کتاب ها به شمار می رود.
وی اضافه کرد: کوله پشتی فرماندهی تالیف بهرام بایرام زاده، فرمانده نجیب اثر مجید صفاری و 'من یک ارتشی ام' به قلم رحیم کریمی از دیگر کتاب های رونمایی شده طی این مدت است.
وی ادامه داد: نگاهی به نقش جهاد سازندگی آذربایجان غربی در دفاع مقدس اثر مرتضی تقی زاده، 'حنیف شهر ما' به قلم تیمور محمد باقرلو، 'علی اکبر 2 ساله' تالیف حمید صفاری و 'آسمان به گوش' اثر حسین غفاری از دیگر کتاب های رونمایی شده در سال جاری است.
سرهنگ جلیل وحیدی بیان کرد: کتاب های اشک شیرین، پناهنده و پیچ قرمز نیز به قلم مجید صفاری در این مدت رونمایی شده است.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی بیان کرد: این کتاب ها به عنوان سندهای فرهنگی و برای استفاده پژوهشگران در اختیار کتابخانه های عمومی و تخصصی منطقه قرار می گیرد.
سرهنگ وحیدی افزود: محققان ادبیات پایداری، دانشجویان علاقه مند و موسسه های تحقیقاتی ضمن برگزاری مراسم رونمایی، با این کتاب ها آشنا و به استفاده از آنها ترغیب می شوند.
به گزارش ایرنا وضعیت مطالعه از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری محسوب می شود چنانکه ایشان فرموده اند: 'امروز جوان های ما بایستی هم سلامت جسمی و هم سلامت معنوی و هم سلامت فکری را با هم داشته باشند و برای خودشان نگه دارند. سلامت جسمی را با ورزش و با تغذیه‌ مناسب؛ سلامت معنوی و قلبی را هم با توجه به خدا، با نماز، با دعا، با توسل، با یاد شهدا؛ سلامت فکری را هم با کتابخوانی تأمین کنید؛ از کتاب های خوب، راهگشا، راهنما - که از سوی متفکّران و نویسندگان خوب ما تهیه شده و در اختیار ما گذاشته شده- استفاده کنید و بخوانید.'
7129/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.