علیرضا نوروزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه شناسایی، جذب و آموزش استعدادها در رشته های مختلف هنری در اولویت کاری مسوولان فرهنگی استان است، افزود: درخشش جوانان مستعد در رویدادهای هنری به شناسایی سریع تر هنرمندان موفق منجر می شود و زمینه پرورش و اشتغالزایی آنان را فراهم می کند.
وی با اشاره به اینکه پیش از این بیشتر به هنرمندان شناخته شده آذربایجان غربی بها داده شده است، اضافه کرد: برگزاری جشنواره استعدادهای برتر استانی که مرحله مقدماتی آن به پایان رسید، برای شناسایی هنرمندان توانمند در شاخه های هنری مختلف کمک می کند.
دارنده این نشان نیز بیان کرد: در سه دقیقه اول اجرای خود با پرهیز از تکرار به اختیار خود و در سه دقیقه دوم بر اساس قرعه درباره موضوع برجام به صورت بداهه صحبت کردم.
احسان مومنی با اشاره به اینکه اجرای فارسی خود را به مطالبی شیرین از زبان مادری مزین کرد، افزود: مجریان دیگر نیز به پیروی از این حرکت از زبان های مادری خود در اجراها استفاده کردند.
وی اضافه کرد: مجری موفق باید با تسلط بر موضوعات مختلف از اطلاعات عمومی خوبی برخوردار بوده و توانمندی وی در بداهه گویی مطلوب باشد.
وی با اشاره به اینکه مجری باید با منطق، احساس و اخلاق صحبت کند، ادامه داد: منطق به متناسب بودن اجرا بر اساس موقعیت خاص، احساس به انتقال بار احساسی نهفته در واژه ها و اخلاق به رعایت مولفه های فرهنگی در حین اجرا اشاره می کند.
مومنی بیان کرد: نوجوانان مستعد زیادی در زمینه مجری گری و سخنوری وجود دارد که با تقویت فن بیان آنان می توان هنرمندان توانمندی برای آذربایجان غربی تربیت کرد.
به گزارش ایرنا احسان مومنی متولد 1372 و کارشناس رشته مکانیک بوده و از سال 1394 فعالیت خود بر روی صحنه را به عنوان مجری آغاز کرده است؛ سومین جشنواره ستاره های صحنه کشور 15 و 16 شهریور سال جاری در شهر کرمان برگزار شد.
7129/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.