هادی عابدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسوولان نیز برای تحقق این اهداف باید شفاف سازی کرده و با سوء استفاده کنندگان از منافع ملی به صورت جدی برخورد کنند.
نویسنده کتاب ' ابد + 10 سال ' مجموعه خاطرات امیر سرتیپ دوم اکبر فتورائی، ادامه داد: تمامی دستگاه های نظارتی و قضایی در برخورد با مفسدان اقتصادی با جدیت عمل کنند تا باور مردم به مدیران بیشتر شود و آرامش جامعه مورد هدف دشمنان قرار نگیرد.
وی با تاکید بر اینکه عده ای از موقعیت فعلی برای رسیدن به اهداف خود سوء استفاده می کنند، اضافه کرد: دشمنان خارجی هم بذر ناامیدی را در دل مردم می کارند و آنان را به عدم همراهی با مسوولان فرا می خوانند تا اعتراض های اجتماعی را به وجود آورند.
عابدی، حذف مدیران ناکارآمد را مورد تاکید قرار داد و گفت: این افراد باید شناسایی و از سیستم مدیریتی کنار گذاشته شوند تا رفتار دشمن پسند آنان بزرگترین سرمایه اجتماعی که همانا مردم و اعتماد آنان به مسوولان است را خدشه دار نکنند.
وی ادامه داد: توجه به وضع معیشتی مردم و ارایه راهکار مناسب برای حل مشکلات اقتصادی جامعه هم به رفع نگرانی مردم و افزایش سازگاری آنان کمک خواهد کرد.
به گزارش ایرنا به هر اندازه که باور مردم به مسوولان عمیق تر شود و مولفه های امیدواری مردم نسبت به آینده ای روشن فراهم گردد، به همان میزان سازگاری های اجتماعی آنان تقویت خواهد شد.
3072/8135
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.