سردار حبیب شهسواری روز جمعه در حاشیه بازدید از اجرای رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله 2 در خوی افزود: اعزام این بسیجیان تغییر مهمی را در دفاع مقدس ایجاد کرد و بازوی مقاومی از جنس مکتب امام حسین (ع ) به بدنه دفاعی ایران افزود.
وی ادامه داد: بدنه انقلاب هر روز در حال قدرتمند شدن است و دشمنان از افزایش قدرت ایران اسلامی می ترسند.
وی اضافه کرد: تجدید وحدت، انسجام و سازماندهی بسیجیان، نشان دادن اقتدار، صلابت و اعلام آمادگی بسیج برای حمایت از ولایت و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری از اهداف برگزاری این رزمایش است.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: امروز شاهد اجرای موفقیت آمیز و پرقدرت رزمایش محمدرسول الله (ص) بودیم که امیدواریم در مرحله سوم این رزمایش که با حضور عاشورایی 40 هزار بسیجی در مرکز استان برگزار می شود، اقتدار پرصلابت سپاهیان در تجدید بیعت با ولایت و مقام معظم رهبری به دشمنان و دوستداران انقلاب اسلامی نشان داده شود.
سردار شهسواری افزود: در این رزمایش 320 گروه جهادی به مردم در مناطق کمتر توسعه یافته خدمات رایگان بهداشتی، درمانی و فرهنگی در 17 شهرستان استان ارائه کردند.
وی اضافه کرد: پزشکان متخصص و جهادگر بسیجی خوی در این رزمایش به بیش از 2 هزار نفر از مردم در مناطق حاشیه شهر و کمتر توسعه یافته این شهرستان خدمات درمانی و بهداشتی ارائه کردند.
به گزارش ایرنا، رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص) 2 در آستانه هفته دفاع مقدس از نهم تا 29 شهریور در 32 استان سراسر کشور در حال برگزاری است.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.