رضا نقی زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 21 طرح از این تعداد مربوط به اشتغال پایدار روستایی و 13 طرح مربوط به اشتغال فراگیر است.
وی اضافه کرد: میزان تسهیلات مورد نیاز این طرح ها 6 هزار و 60 میلیارد ریال است که 2 هزار و 660 میلیارد ریال به طرح های اشتغال پایدار روستایی و سه هزار و 400 میلیارد ریال به طرح های اشتغال فراگیر تعلق دارد.
وی بیان کرد: در صورت تصویب 21 طرح بزرگ اشتغال پایدار روستایی، سه هزار و566 فرصت اشتغال در این بخش مهیا می شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی ادامه داد: با تصویب کامل 13 طرح اشتغال فراگیر نیز طبق پیش بینی ها 2 هزار و 112 نفر صاحب شغل می شوند.
وی ابراز امیدواری کرد که با همراهی کارگروه کشوری اشتغال، این طرح ها تصویب شده و روند اجرای طرح های بزرگ اشتغال با به کارگیری جوانان جویای کار به سرعت طی شود.
نقی زاده گفت: آذربایجان غربی در حوزه جذب تسهیلات بانکی برای اشتغال پایدار روستایی همچنان استان نخست کشور و در حوزه اشتغال فراگیر نیز جزو استان های برتر به شمار می رود.
به گزارش ایرنا دولت تدبیر و امید در راستای حل مشکل اشتغال، 2 طرح اشتغال پایدار روستایی و فراگیر را با استفاده از اعتبارات دریافتی از صندوق توسعه ملی و تسهیلات بانکی به مرحله اجرا گذاشته که سهم آذربایجان غربی در هرکدام از آنها به ترتیب چهار هزار و 800 میلیارد ریال و هفت هزار میلیارد ریال بوده است.
2093/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.