به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دنیا را مبهوت عظمت و اقتدار خود کرد و نشان داد فرزندان این خاک دنباله رو راه امام علی (ع) و تحت فرمان داهیانه مقام معظم رهبری هستند.
وی اضافه کرد: دنیا بداند فرزندان این خاک با قدرت و صلابت پای آرمانهای این انقلاب ایستاده اند و به کسی اجازه تجاوز به مملکتشان را نمی دهند و با کوچکترین تجاوز برخورد قاطع می کنند.
وی با اشاره به فرارسیدن هفته امر به معروف و نهی از منکر ادامه داد: ابا عبدالله الحسین به خاطر امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد و هدفش ایجاد اصلاحات در امت اسلام بود که تداوم این راه بر همه واجب بوده و کسی بر اجرای آن مستثنی نیست.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اضافه کرد: مسوولان حوزه امر به معروف و نهی از منکر در اولویت قرار دارند و بعد از آنها نیز یک وظیفه همگانی برای اقشار مختلف مردم است.
وی بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر از تاکیدات خداوند متعال است و اجرا کنندگان آن مورد لطف و رحمت خداوند متعال قرار می گیرند.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: ظرفیت های ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر نیز باید در سطح جامعه به صورت دقیق شناسایی شود.
وی با اشاره به برگزاری مراسم پرشور عزاداری حسینی گفت: دسته های عزاداری دقت کنند که در موقع معین اقدام ‌به برگزاری عزاداری کنند تا فردی اذیت نشود.
وی افزود: مراسم عزاداری عصر تاسوعا و عاشورا با عظمت بیشتری برگزار و رشادت های امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع) و یاران باوفای آن حضرت بیشتر تبیین شود.
وی بیان کرد: باید مراسم عزاداری امام حسین (ع) با عظمت بیشتری برگزار شود تا به دنیا نشان دهیم هنوز پای آرمان های امام حسین (ع) و شهدا ایستاده ایم.
به گزارش ایرنا نماز جمعه این هفته ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی و با حضور پرشور مردم در مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد.
8135/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.