سرهنگ یوسف شاکر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دشمنان باید بدانند که مردم پای انقلابشان ایستاده اند و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی نمی توانند به نظام جمهوری اسلامی ضربه بزنند.
وی ادامه داد: یکی دیگر از پیامهای این رویداد فرهنگی و عقیدتی برای کشورهای دوست جمهوری اسلامی ایران امیدآفرینی برای مظلومان و ایستادگی بیشتر آنها در برابر ظالمان است.
وی اضافه کرد: رزمایش محمد رسول الله 2 تداعی کننده رشادت، ایثار و اوج فداکاری رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.
وی بیان کرد: برگزاری چنین رزمایشهایی در حفظ ارزش های دفاع مقدس نقش قابل توجهی دارد.
مسوول کمیته اطلاع رسانی رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله 2 در آذربایجان غربی گفت: این رزمایش سراسری با اعلام رمز ' لبیک یا حسین' آغاز شده و امروز/جمعه/ نیز 37 گردان بیت المقدس در 17 شهرستان استان با محوریت ستون کشی، اردوکشی، استقرار در مکان ها و اردوگاه های مشخصه آن را ادامه می دهند.
وی ادامه داد: در مرحله پیشین رزمایش محمد رسول الله (ص) که از نهم شهریورماه جاری آغاز شده است، دانشجویان و دانش آموزان برای کمک به مردم محروم و روستایی در حوزه های عمرانی، فرهنگی، آموزشی و پزشکی در روستاها حاضر شده اند.
وی بیان کرد: در این رزمایش خدمت، 320 گروه جهادی با شرکت 6 هزار و 500 دانشجو و دانش آموز حضور دارند و این مرحله از اردوهای جهادی تا 29 شهریور ماه جاری ادامه می یابد.
به گزارش ایرنا مرحله سوم این رزمایش نیز از پنجم مهرماه امسال در هفته دفاع مقدس با تجمع بزرگ و 40 هزارنفری بسیجیان گردان های بیت المقدس در ورزشگاه تختی ارومیه اجرا می شود.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.