به گزارش ایرنا سرهنگ حسین محمدباقر لو روز جمعه در حاشیه برگزاری این رزمایش به خبرنگار ایرنا افزود: این همایش با تجمع بسیجیان و گردان های بیت المقدس در حوزه یک شهری پس از حرکت به صورت پیاده در قالب ردیف های ستونی و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، شروع و بسیجیان به محل انجام رزمایش در شهر ماکو اعزام شدند.
وی با بیان اینکه هماهنگی و هم فکری برای برقراری ارتباط با یگا‌ن های مختلف و بالا بردن میزان هوشیاری نیروها در این رزمایش تمرین شده است، اضافه کرد: پدافند غیرعامل در مقابله با حملات موشکی، هوایی و برقراری ارتباط از طریق پیک در صورت بروز مشکلات ارتباطی با نیروها نیز در این رزمایش تمرین می‌شود.
فرمانده سپاه ماکو اضافه کرد: این رزمایش با حضور اقشار مختلف جامعه شامل بسیجیان، سپاهیان و حضور داوطلبانه مردم در قالب دو گردان در ماکو برگزار می شود.
وی ادامه داد: این 2 گردان با هدف حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، پاسداری بسیجیان و مردان سلحشور از آرمان های انقلاب شکوهمند اسلامی همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در رزمایش شرکت می کنند.
به گزارش ایرنا، رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص) 2 در آستانه هفته دفاع مقدس از نهم تا 29 شهریور در 32 استان سراسر کشور در حال برگزاری است.
7132/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.