به گزارش ایرنا نادر نانبخش روز پنجشنبه در دیدار با رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان غربی با اشاره به اینکه 62 درصد از جمعیت سه میلیون و 261 هزار نفری آذربایجان غربی تحت پوشش بیمه سلامت هستند، افزود: یک میلیون و 200 هزار نفر از جمعیت روستایی استان تحت پوشش صندوق روستاییان و عشایر قرار دارند.
مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان غربی از رسانه ها خواست تا عمکلرد این نهاد را زیر ذره بین بگیرند و افزود: با روی گشاده به انتقادها و پیشنهادهای اصحاب رسانه پاسخ داده می شود.
رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان غربی نیز در این دیدار گفت: این رسانه دولتی با برخورداری از خبرنگاران حرفه ای، ظرفیت مناسبی برای انعکاس دستاوردها، کمبودها و مشکلات دستگاه های اجرایی دارد.
علیرضا فولادی با بیان اینکه هدف ما تاثیرگذاری مثبت و امیدآفرینی در جامعه است، اضافه کرد: برخی به دنبال تضعیف سرمایه های اجتماعی هستند و کاربران شبکه های اجتماعی نیز ناخواسته از آنان دنباله روی می کنند؛ در این بین خبرگزاری رسمی کشور تلاش دارد در این مسیر با تولید محتوا عملکرد متفاوتی داشته باشد.
به گزارش ایرنا در ادامه این دیدار مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی با اهدای لوحی از فعالیت خبرگزاری جمهوری اسلامی در زمینه بیمه سلامت تقدیر و تشکر کرد.
بیمه سلامت از سال 1393 با اجرای طرح تحول نظام سلامت و تجمیع چند بیمه به ویژه بیمه خدمات درمانی و اقشار مختلف در کشور ایجاد شد و در حال حاضر در کنار بیمه تامین اجتماعی بیشترین سهم را در بازار بیمه ای کشور دارد.
یکهزار و 256 موسسه تشخیصی و درمانی در آذربایجان غربی طرف قرارداد بیمه سلامت هستند و این موسسه ها به بیش از 2 میلیون و 51 هزار نفر از جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت آذربایجان غربی خدمات ارائه می دهند.
اداره کل بیمه سلامت آذربایجان غربی در حال حاضر با 16 اداره بیمه شهرستانی و یک واحد اداره کل در مرکز استان و با 57 دفتر پیشخوان، نمایندگی و باجه در استان فعالیت دارد.
شماره تماس 1666 بیمه سلامت آماده پاسخگویی شبانه روزی به بیمه شدگان است.
8135/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.