فرانک چراغیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام اینکه این برنامه با عنوان 'زباله نریزیم' فردا /جمعه/ برگزار می شود، افزود: در قالب این برنامه، اعضای این تشکل غیردولتی پارکینگ بزرگ روستای گردشگری بند را پاکسازی می کنند.
وی با بیان اینکه شرکت مردم در کمک به اجرای این برنامه آزاد است، بیان کرد: یکی از اهداف این برنامه ایجاد حساسیت برای نریختن زباله در محیط زیست است که امیدواریم با همکاری رسانه ها به این مهم دست یابیم.
وی از سایر تشکل های مردم نهاد فعال در حوزه محیط زیست برای شرکت در این برنامه دعوت کرد و با اشاره به نقش شبکه های اجتماعی در فرهنگ سازی برای حفاظت از محیط زیست، ادامه داد: حجم قابل توجهی از فعالیت های فرهنگی این سازمان مردم نهاد از طریق شبکه های اجتماعی پیگیری شده و هدف اصلی فرهنگ سازی در جامعه است.
به گزارش ایرنا مسوولان با تامین مکان مناسب برای دفع زباله در محل تجمع گردشگران طبیعت و مردم با جمع آوری زباله در کیسه و دفع اصولی آنها می توانند در امر مدیریت پسماند و جلوگیری از آلودگی محیط زیست مشارکت کنند.
پس از روی کارآمدن دولت تدبیر و امید و افزایش تعداد سازمان های مردم نهاد به ویژه در زمینه محیط زیست، ضریب حساسیت جامعه نسبت به آلودگی های محیط زیست افزایش یافته اما همچنان مردم و مسوولان باید به دنبال فرهنگ سازی در این زمینه باشند.
سیاست دولت تدبیر و امید توسعه‌ کمی و کیفی سازمان های مردم نهاد و توسعه‌ مشارکت‌های اجتماعی و فرهنگی است زیرا این امر در نهایت به حل مشکلات جامعه منجر می شود.
3214/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.