سامان راهنما روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی چند روز گذشته خبر ادغام چند بانک و موسسه با یک بانک، موجی از نگرانی در بین مردم و سپرده گذاران ایجاد کرد وشاهد تماس های مکرر افراد و مراجعه سپرده گذاران به بانک بودیم و به دلیل ازدحام جمعیت، این موسسه قادر به انجام امور روزانه خود نبود.
وی ادامه داد: امروز پس از اطمینان حاصل کردن شهروندان از شایعه بودن ادغام یا ورشکستگی این موسسه، با کاهش تعداد مراجعه کنندگان، فعالیت ها به صورت عادی در جریان است.
مدیرعامل مؤسسه قرض الحسنه سپهر ایرانیان مهاباد از شهروندان خواست به شایعات بی اساس توجه نکنند و هرگونه اطلاع رسانی دقیق را از رسانه های رسمی پیگیری کنند.
راهنما یادآور شد: این موسسه 6 سال در مهاباد سابقه فعالیت دارد و جزو موسسه های سوده کشور بوده و هم اکنون میزان اقساط ورودی آن نسبت به وام های خروجی بیشتر است.
به گزارش ایرنا، براساس برخی شایعات در روزهای گذشته مبنی بر ورشکستگی موسسه قرض الحسنه سپهر ایرانیان مهاباد جمعی از سپرده گذاران این موسسه با تجمع مقابل درب ورودی آن دریافت وجوه نقد از حساب های خود در این موسسه را خواستار شدند.
موسسه قرض الحسنه سپهر ایرانیان مهاباد در زمینه فعالیت های خیرخواهانه، فرهنگی و ورزشی حضوری چشمگیر داشته و اسپانسری تیم والیبال فرمانداری مهاباد در لیگ دسته دوم کشور را برعهده دارد.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
9903/3020/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.