به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین عادل نجفیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده امسال 200 نفر روحانی و مبلّغ دینی به مساجد شهری و روستایی میاندوآب اعزام می شوند.
وی ادامه داد: همایش توجیهی مسوولان هیات ها و نیز علما و مبلغان اعزامی به مساجد قبل از ماه محرم برگزار شده و انتظار می رود تا دسته های عزاداری موارد اعلام شده را رعایت و از حمل طبل های خارج از دستور العمل ابلاغی خودداری کنند.
وی اضافه کرد: برگزاری مراسم سخنرانی و تبیین اهداف قیام اباعبدالله الحسین (ع)، پاسخ به شبهات و سوالات جوانان و نوجوانان، بیان شاخصه های ولایت و ولایتمداری از منابر و ترویج فریضه امربه معروف و نهی از منکر از برنامه های روحانیون و مبلغان اعزامی به مساجد است.
رییس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب گفت: همچنین همایش شیرخوارگان حسینی و اجتماع عزاداران حسینی از دیگر برنامه هایی است که در ماه محرم در میاندوآب برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، ماه محرم از روز گذشته آغاز شده و مردم سوگوار آذربایجان غربی عزاداری های خود را در رثای امام حسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت آغاز کرده اند.
شهرستان میاندوآب با بیش از 277 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
9871/3020/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.