سید ریاس الدین برزنجی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دوره آموزشی به مدت 3 روز در زمین شماره 2 تختی ارومیه در حال برگزاری بوده و برنامه ریزی هایی برای توسعه رشته ورزشی گلف استان آغاز شده است.
وی بیان کرد: زمین مینی گلف ارومیه در مجموعه ورزشی 'فرهنگ' با تفاهم نامه ای که با اداره کل ورزش و جوانان امضا شده در حال تجهیز و آماده سازی بوده و بر این اساس مقرر شده است تا تمام آموزش ها و تمرین ها در این زمین انجام و با درآمدزایی حاصل از آن برای توسعه حرفه ای این رشته اقدام شود.
وی از آغاز فعالیت بخش خصوص در توسعه رشته گلف خبر داد و گفت: هم اکنون با همکاری سرمایه گذار خصوصی یک زمین مینی گلف نیز در سیلوانا در حال احداث است و با توجه به زیبایی منطقه می تواند یکی از زمین های کم نظیر کشور محسوب شود.
رییس هیات گلف آذربایجان غربی گفت: رایزنی ها برای در اختیار گرفتن یک زمین 50 هکتاری و احداث زمین حرفه ای گلف انجام شده است و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می شود.
برزنجی افزود: هم اکنون 35 ورزشکار با دریافت کارت عضویت یکساله در نخستین دوره آموزشی گلف ارومیه حضور دارند.
به گزارش ایرنا هیات گلف آذربایجان غربی از سال گذشته پس از برگزاری مجمع انتخاباتی و انتخاب رییس هیات استان فعالیت خود را آغاز کرد.
گودرز مولایی، مدرس و مربی گلف فدراسیون برای برگزاری کلاس آموزشی و با دعوت هیات گلف آذربایجان غربی به ارومیه سفر کرده است؛ این دوره آموزشی از 20 تا 22 شهریور ماه جاری برگزار می شود.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.