معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی گفت: فناوری اطلاعات بستر و زیر ساخت توسعه است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی رضا حسینی در سومین جلسه شورای اداری آذربایجان غربی که با حضور آذری جهرمی وزیر ارتباطات در استانداری آذربایجان غربی برگزار شد افزود: با تاکید براینکه فناوری اطلاعات بستر و زیر ساخت توسعه است گفت: استفاده از روشهای نوین ارتباطی و هوشمند در بازاریابی محصولات و ارائه خدمات با زمان و هزینه کمتر را مهیا کرده است.

دبیر شورای اداری آذربایجان غربی با بیان اینکه توسعه منطقه ای ایجاد نمی شود مگر با استفاده از قابیلتهای حوزه فناوری اطلاعات و خدمات ارتباطی تصریح کرد: بستر توسعه از حوزه فناوری ارتباطات  می گذرد که در این راستا اماده ایم تا برنامه های توسعه ای این حوزه را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه امروزه حل مشکلات کشور به روش سنتی قابل حل نیست و استفاده از خدمات الکترونیک اجتناب ناپذیر شده است تصریح کرد: امروزه فناوری ارتباطات معطوف به پست و مخابرات نیست و نحوه ارائه خدمات ارتباطی توسعه یافته است.

حسینی با بیان اینکه با اجرای دولت الکترونیک فساد اداری دیگر مقدور نخواهد بود اظهارکرد: آذربایجان غربی از لحاظ تربیت نیروی انسانی و فارغ التحصیل الکترونیک و فناوری اطلاعات ظرفیت ارزشمندی در خود نهفته دارد و ما اماده توسعه بخش فناوری در استان هستیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.