حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی روز سه شنبه در آیین اختتامیه دوره تربیتی تشکیلاتی طرح ولایت در آذربایجان غربی افزود: دانشجویی که بصیرت و شناخت داشته باشد، دنباله روی کسی نمی شود و هیچ کدام از توطئه های دشمنان نمی تواند این فرد را از مسیر راست منحرف و گمراه کند.
وی اضافه کرد: برگزاری دوره طرح ولایت موجب بصیرت افزایی دانشجویان می‌شود و این طرح یکی از بهترین دوره های مطالعاتی و فکری تشکل‌های دانشجویی کشور است.
مسوول سازمان بسیج دانشجویی کشور نیز در این آیین با بیان اینکه امام خمینی (ره) بر ضرورت تشکیل بسیج دانشجویی و طلاب تاکید داشتند، گفت: تربیت نیروی انقلابی یکی از ماموریت های اصلی بسیج دانشجویی است و مسوولان بسیج دانشجویی و اعضای آن باید برای انقلاب اسلامی و سربازی این جبهه، تربیت و تقویت شوند.
محمدجواد نیک روش افزود: دشمنان انقلاب اسلامی همواره در صدد انکار فراگیر شدن انقلاب اسلامی در جهان هستند و از این فراگیری واهمه دارند.
رحیم عباس زاده، مسوول ناحیه بسیج دانشجویی سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز در این آیین توجه به منویات رهبر معظم انقلاب و امام خمینی (ره) را یکی از راه های پیش روی افسران جنگ نرم در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد.
به گزارش ایرنا در این آیین از برگزیدگان دوره تربیتی تشکیلاتی طرح ولایت آذربایجان غربی با نام طرح خط امام 9 تجلیل شد؛ قبول شدگان در مرحله استانی طرح ولایت نیز به مرحله کشوری این طرح در مشهد راه یافتند.
طرح ولایت دانشجویی، دوره ای تربیتی آموزشی به منظور ارتقای سطح دانشجویان در حیطه مبانی اندیشه اسلامی، بصیرتی سیاسی و مهارتی تشکیلاتی بوده که در بستر سبک زندگی اسلامی محیطی علمی، با نشاط و کارآمد را جهت ارتقای کیفیت نقش آفرینی دانشجویان در جامعه فراهم آورده است.
در این طرح دانشجویان بسیجی با مبانی اندیشه اسلامی آشنا شده و نسبت به اتفاقات سیاسی روز بصیرت لازم را کسب و با افزایش مهارت های تشکیلاتی خود، برای نقش آفرینی مؤثر در محیط دانشگاه و جامعه آماده می شوند.
8137/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.