به گزارش ایرنا، سیدحسن قاضی زاده هاشمی روز دوشنبه در آخرین روز از سفر سه روزه خود به آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب بیان کرد: با اجرای این طرح ها شاهد تحول خوبی در حوزه بهداشت و سلامت در این استان خواهیم بود.
وی با اشاره به کلنگ زنی بیمارستان 250 تختخوابی جایگزین بیمارستان عباسی میاندوآب، گفت: اعتبار مورد نیاز برای این طرح پیش بینی شده و امید است با تلاش نمایندگان این شهرستان در مجلس شورای اسلامی در سال 98 و در آینده نیز بودجه ای برای آن به تصویب برسد تا عملیات اجرایی این طرح بدون توقف پیش برود.
قاضی زاده هاشمی ابراز امیدواری کرد با حمایت استاندار آذربایجان غربی و اعتبارات وزارت بهداشت، به زودی بیمارستان های شاهین دژ و تکاب نیز به بهره برداری برسد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: چند بیمارستان دیگر استان از جمله در شهرستان های پیرانشهر، اشنویه و خوی در حال ساخت است و پیش بینی می شود تا سال 98 شاهد بهره برداری از چهار یا پنج بیمارستان باشیم تا شاخص سلامت استان ارتقا یابد.
وی افزود: فاز دوم بیمارستان فاطمه زهرا (س) میاندوآب که تکمیل شده است نیز به زودی تجهیز می شود و به بهره برداری می رسد.
به گزارش ایرنا، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر سه روزه خود به آذربایجان غربی طرح های بهداشتی و درمانی متعددی در شهرستان های شوط، چالدران، خوی، اشنویه، ارومیه، پیرانشهر، مهاباد، میاندوآب و بوکان را افتتاح یا کلنگ زنی کرد.
شهرستان میاندوآب با بیش از 277 هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است و سومین شهر پرجمعیت این استان به شمار می رود.
3072/9871/3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.