به گزارش ایرنا، حسن قاضی زاده هاشمی که به مدت سه روز به آذربایجان غربی سفر کرده، روز دوشنبه با حضور در گلزار شهدای گمنام میاندوآب ضمن قرائت فاتحه و نثار شاخه گل، از رشادت و مقام والای این شهیدان تجلیل کرد.
استاندار آذربایجان غربی، رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی و جمعی از مسوولان استانی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را در این سفر همراهی می کنند.
همزمان با حضور وزیر بهداشت، هشت طرح حوزه سلامت میاندوآب از جمله سه باب مرکز جامع خدمات شهری، پنج باب خانه بهداشت روستایی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این شهرستان به بهره برداری می رسد.
همچنین با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عملیات ساخت بیمارستان 250 تختخوابی جایگزین بیمارستان عباسی میاندوآب آغاز شد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر سه روزه خود به آذربایجان غربی طرح های بهداشتی و درمانی متعددی را در شهرستان های شوط، چالدران، خوی، اشنویه، ارومیه، پیرانشهر، مهاباد و بوکان افتتاح یا کلنگ زنی کرده است.
به گزارش ایرنا، 53 طرح زیربنایی در حوزه سلامت میاندوآب در دولت تدبیر و امید ساخته شده است.
شهرستان میاندوآب با بیش از 277 هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است و سومین شهر پرجمعیت این استان به شمار می رود.
9871/ 3020/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.