رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی ازتشکیل و ارجاع 7 موردپرونده تخلف ارزی به ارزش تقریبی 725 میلیارد ریال در استان خبرداد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان‌غربی، جعفر صادق اسکندری گفت: 14 نفر اشخاص حقیقی و حقوقی دریافت کننده ارز دولتی در استان شناسایی شدند که از این تعداد 7 مورد بررسی نهایی گردیده و پرونده تخلف ارزی تشکیل شد.

وی تصریح کرد: برابر لیست های ارسالی از بانک های استان در خصوص دریافت کنندگان ارز، کارشناسان معاونت نظارت و بازرسی بررسی های لازمه را برابر قانون بعمل آورده و تاکنون 7مورد پرونده با عنوان تخلف عدم اجرای تعهدات در قبال دریافت ارز تکمیل و جهت صدور حکم ورسیدگی نهایی پرونده ها به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شده اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در مجموع تخلف7 شرکت دریافت کننده ارز دولتی به ارزش تقریبی بیش از 725 میلیارد ریال بوده است.

وی افزود: رسانه ای کردن موضوع برخورد با سوء استفاده کنندگان از موقعیت کنونی فضای اقتصادی در صدا و سیما، وبسایت های خبری و نیز فضای مجازی افزایش همکاری های مردمی را به دنبال خواهد داشت.

اسکندری اظهار کرد: افزایش نظارت ها ، تشکیل کمیته ویژه مبارزه با قاچاق و احتکار کالا از جمله گامهای اساسی در برخورد با سودجویان ، محتکران و تنظیم بازارکالاهای اساسی در این برهه از زمان خواهد بود .

وی تاکید کرد: در شرایط کنونی بازرسان و کارشناسان و ادارات زیربط مبارزه با قاچاق و احتکار کالا و ارز بدون هیچگونه اغماض و چشم پوشی و با تمام توان اقدامات و برخوردهای قانونی را اعمال نمایند.

وی در پایان گفت:مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و احتکار به صورت شبانه روزی با شماره تلفن 124 نظارت و بازرسی ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان ها و استان تماس حاصل فرمایند.

 

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.