به گزارش ایرنا سرهنگ کریم علی نژاد روز یکشنبه در آیین اعلان عزای حسینی در ارومیه افزود: مردم حسینی و آزاده ایران در محرم امسال نیز همچون سالیان متمادی گذشته عشق و علاقه خود به مکتب عاشورایی امام حسین (ع) را به نمایش خواهند گذاشت.
وی ادامه داد: امروز کشور ما در تولید تجهیزات نظامی مدرن با هدف دفاع از انقلاب، کمبود و وابستگی ندارد بنابراین نیز نباید در تامین ابتدایی ترین و ساده ترین محصولات مورد نیاز مردم از خود عجز نشان دهیم.
فرمانده سپاه ناحیه ارومیه گفت: همانگونه که تحریم ها بر تولید صنایع نظامی و افزایش توان دفاعی ما تاثیر نگذاشته است، بر سایر تولیدات داخلی نیز بی تاثیر خواهد بود.
سرهنگ علی نژاد با تاکید بر اینکه دشمنان با لباس رزم اقتصادی به مبارزه با ایران برخاسته اند، گفت: بصیرت مردم و مسوولان و ترویج روزافزون فرهنگ عاشورایی در این جنگ اقتصادی راهگشاست.
وی اضافه کرد: ملت ایران اسلامی تا به امروز در تمامی صحنه های حساس حضور گسترده داشته اند و بعد از این نیز با هدف خنثی کردن توطئه های دشمنان، حضور قدرتمند خواهند داشت.
به گزارش ایرنا، همه ساله آیین های عزاداری امام حسین (ع) در روزهای آخر ماه ذیحجه در آذربایجان غربی و به تبع آن ارومیه آغاز می شود و مردم استان به صورت خودجوش و با برافراشتن علم های عزاداری سیدالشهدا (ع) به پیشواز ایام محرم و صفر می روند.
سه شنبه این هفته، نخستین روز ماه محرم و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته آینده تاسوعا و عاشورای حسینی است.
3072/6009
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.