طی سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به آذربایجان غربی، اخرین وضعیت پروژه راکد بیمارستان 160تخت خوابی بیمارستان سلماس مورد بررسی قرار گرفت.

مرتضی اصغری فرماندار سلماس در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی در اینخصوص گفت :   عملیات عمرانی بیمارستان 160 تخت خوابی سلماس در 14هزارمترمربع زیربنا و 12 بلوک در مهرماه سال 93 اغاز ولی متاسفانه در مهرماه سال95 متوقف شد و طبق براوردها حدود 60 میلیاردتومان اعتبار برای تکمیل و اتمام این پروژه موردنیاز است .

اصغری با بیان اینکه باحضور وزیرمحترم بهداشت، درمان و اموزش پزشکی و نیز استاندار آذربایجان غربی و پیمانکار این پروژه اخرین وضعیت موجود بررسی شد  افزود: مقررشد هفته اینده طی جلسه ای در تهران در خصوص ارتقای تعداد تختهای این بیمارستان و نیز اتخاذ تدابیر لازم برای ازسرگیری عملیات اجرایی این پروژه تصمیم گیری شود .

فرماندار سلماس تصریح کرد: تعداد تخت های بیمارستانی سلماس از متوسط استانی و کشوری خیلی کمتر است و امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم و بهره برداری از این بیمارستان در راستای ارتقای شاخص های بهداشتی سلماس قدمی برداشته باشیم .

به گزارش ایسنا؛ همچنین بنا بر قول مساعد دکتر هاشمی وزیر بهداشت مقرر شد یک دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان خاتم الانبیای سلماس اختصاص یابد .

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.