قرنی مصطفی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات یکروزه قهرمانی ووشو آذربایجان غربی با حضور 180 ورزشکار از 11 شهر این استان در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به میزبانی مهاباد برگزار شد.
وی ادامه داد: تیم ووشو مهاباد توانست در این رقابت ها هشت مدال طلا، هفت نقره و هشت برنز را کسب کند و با مجموع 320 امتیاز به مقام قهرمانی این دوره از رقابت ها برسد.
وی اضافه کرد: تیم خوی با 140 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم های پیرانشهر و ارومیه نیز با مجموع 100 امتیاز به طور مشترک در جایگاه سوم تیمی ایستادند.
رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد بیان کرد: مسابقات قهرمانی ووشو آذربایجان غربی در بخش بانوان نیز هفته آینده به میزبانی مهاباد برگزار خواهد شد.
مصطفی پور با بیان اینکه این رقابت ها حکم انتخابی تیم استانی برای شرکت در مسابقات کشوری را دارد، گفت: مسابقات ووشو قهرمانی کشور آبان ماه امسال به میزبانی اردبیل برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، رشته ووشو در مهاباد یکی از رشته های رزمی پرطرفدار محسوب می شود به طوریکه هیئت ووشو این شهرستان در سال جاری نیز به عنوان هیئت ورزشی برتر معرفی شد.
شهرستان 237 هزار نفری مهاباد دارای 9 هزار ورزشکار است که در قالب 43 هیات، 70 باشگاه خصوصی و 20 باشگاه دولتی در حال فعالیت هستند.
9903/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.