عبدالله چمن گلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 14 ورزشکار از آذربایجان غربی همراه با تیم های ملی فوتبال، والیبال و قایقرانی در این مسابقات شرکت داشتند که این تعداد نسبت به دوره قبل 2 نفر کاهش یافته بود.
وی با بیان اینکه همه ورزشکاران نهایت تلاش خود را برای سربلندی کشور انجام دادند، اضافه کرد: امسال پنج نفر از ورزشکاران آذربایجان غربی در قالب اعضای تیم ملی والیبال با قهرمانی در مسابقات آسیایی جاکارتا توانستند مدال طلا را کسب کنند.
چمن گلی با اشاره به اینکه محسن شادی، قایقران ملی پوش اهل نقده در مسابقات آسیایی دوره گذشته در اینچئون موفق به کسب مدال شده بود، گفت: این ملی پوش به خاطر شروع دیرهنگام تمرین ها و کم کردن وزن خود نتوانست تکنیک و تاکتیک های مدنظر مربیان خود را اجرا کند و در نهایت از کسب مدال باز ماند.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی یادآور شد: پنج ورزشکار دیگر نیز در رشته‌های دوومیدانی و شمشیربازی از آذربایجان غربی قبل از مسابقات دچار آسیب دیدگی شدند و شانس حضور در این مسابقات را از دست دادند.
چمن گلی همچنین در خصوص مسابقات پارا آسیایی جاکارتا نیز بیان کرد: تاکنون حضور 2 نماینده از این استان در این دوره از مسابقات قطعی شده است و احتمال کسب مدال توسط آنان وجود دارد.
وی گفت: سیامند رحمان، عضو تیم ملی وزنه برداری معلولان و حسن جانفشان، عضو تیم تنیس روی میز از آذربایجان غربی نمایندگان این استان در این دوره از مسابقات هستند.
به گزارش ایرنا هجدهمین دوره بازی های آسیایی جاکارتا برای کاروان ورزش ایران با کسب 62 مدال شامل 20 مدال طلا، 20 مدال نقره و 22 مدال برنز و ایستادن بر جایگاه ششم در حالی بسته شد که نسبت به دوره گذشته یک پله در جدول رده بندی مدال ها سقوط داشت.
بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا از 14 مهر سال جاری در اندونزی آغاز می‌شود و کاروان کشورمان نیز با 13 تیم به این مسابقات اعزام می شود.
جانبازان و معلولان کشورمان در دوره قبلی این مسابقات در 16 رشته شرکت کرده بودند که پس از چین، کره جنوبی و ژاپن در جایگاه چهارم جدول قرار گرفتند.
9903/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.